ورزش

تراژدی بعد از قهرمانی: آرژانتین شریک غم این مدافع

بلافاصله بعد از قهرمانی ریورپلاته در لیگ آرژانتین یکی از بازیکنان این تیم الیاس گومز خبر یک تراژدی بزرگ را دریافت کرد و متوجه شد خواهر و مادرش از دنیا رفته‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای گذشته لیگ فوتبال آرژانتین با قهرمانی ریورپلاته به پایان رسید. در کنار هواداران این تیم، خانواده‌های بازیکنان ریور هم از این قهرمانی بسیار خوشحال بودند و برای همراهی با فوتبالیست‌های عضو خانواده‌شان سعی داشتند خود را هر چه سریع‌تر به آنها برسانند.

اما درست در حالی که بازیکنان ریورپلاته در حال جشن قهرمانی بودند یک تراژدی اتفاق افتاد. مادر و خواهر الیاس گومز، دفاع چپ این تیم، در یک تصادف رانندگی دلخراش جان‌شان را از دست دادند. زونیلدا گومز، مادر 66ساله بازیکن ریورپلاته و خواهر 25ساله‌اش در حالی که سوار ماشین خود در اتوبان حرکت می‌کردند توسط یک تریلی زیر گرفته شدند تا یکی از دلخراش‌ترین تصادف‌های رانندگی در آرژانتین رقم بخورد.

 

بعد از انتشار این خبر و اعلام اینکه هم خواهر و هم مادر الیاس گومز جان‌شان را از دست داده‌اند باشگاه ریورپلاته بیانیه‌ای برای همدردی با بازیکنش منتشر کرد و نوشت: “ما در غم الیاس گومز شریک هستیم. بعد از دریافت خبر دلخراش از دست رفتن مادر و خواهر او همه جامعه ریورپلاته خودشان را در غم او شریک می‌دانند. قوی باش الیاس، ریورپلاته با تو است.”

رسانه‌های محلی در آرژانتین می‌گویند راننده تریلی دستگیر شده و با اتهام قتل عمد مواجه است.

1899025

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا