ورزش

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان




تهران- ایرنا- تیم فوتبال استقلال امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های استقلال تهران و پیکان از هفته پایانی نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلال بعد از بازگشت امتیازات سپاهان صدر جدول را از دست داد و با ۲۹ امتیاز پایین‌تر از سپاهان ۳۱ امتیازی در رتبه دوم قرار گرفت. با توجه به برتری پرسپولیس مقابل نساجی و هم‌امتیاز بودن سرخ‌پوشان پایتخت با استقلال، آبی‌پوشان برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل باید ۳ امتیاز خانگی مقابل پیکان را کسب کنند و امیدوار باشند که شمس‌آذر بتواند در قزوین از سپاهان امتیاز بگیرد.

از نکته قابل توجه اینکه، شاگردان جواد نکونام موفق شدند هر ۶ دیدار خانگی خود را با برتری از زمین مسابقه خارج شوند و حالا انگیزه دارند که در هفته پایانی نیم فصل نیز این رکورد را حفظ کنند.

صالح حردانی از جناح راست و در غیاب ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی از جناح چپ فولبک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند خط هافبک استقلال را تکمیل می‌کنند و جلوتر از آن‌ها گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی، ترکیب استقلال را برای تقابل با گل‌گهر تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا