ورزش

ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف با سپاهان

مارینوس اوزونیدیس به دنبال حفظ روند خوب تیمش در نیم فصل دوم است.

به گزارش “ورزش‌سه”، گل‌گهر در 5 بازی اخیر لیگ برتر موفق به کسب 3 پیروزی و یک تساوی شده و البته یک شکست هم در کارنامه شاگردان اوزونیدیس مقابل ملوان ثبت شده که با اعتراض آنها به عملکرد داوری همراه بوده است.

سرمه‌ای پوشان سیرجانی این روزها فرم خوبی دارند و در شرایطی به آخرین بازی سال رسیده‌اند که شانس کسب امتیاز آنها در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان کم به نظر نمی‌رسد.

اوزنیدیس تیمش را در لیگ برتر با آرایش 1-3-2-4 وارد مسابقات می‌کند. در ادامه ترکیب احتمالی این تیم را بررسی می کنیم. در خط دروازه محمدرضا اخباری مثل همیشه در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. یک خط جلوتر شانس مسیح زاهدی و سامان فلاح برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بیشتر است و در پست دفاع چپ و راست هم ابوالفضل رزاق پور و مهدی تیکدری بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف با سپاهان

در پست هافبک هم احتمالا اگر اتفاق ویژه‌ای در کار نباشد، علیزاده در کنار زنده روح دو هافبک دفاعی تیم خواهند بود و جلوتر از آنها تورس، عاشوری، علیرضا کوشکی و سعید سحرخیزان بازی خواهند کرد. با این وصف ترکیب گل گهر مقابل سپاهان می‌تواند به شرح زیر باشد: 
محمدرضا اخباری – ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، اریک بایناما، روبرتو تورس، نوید عاشوری، سعید سحرخیزان.

دیدار دو تیم سپاهان و گل گهر از ساعت 18:30 دقیقه با سوت امیر سامان سلطانی در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا