ورزش

ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف نیمه‌نهایی با سپاهان

همه هستند جز ستاره اسپانیایی؛

مارینوس اوزونیدی سرمربی یونانی تیم فوتبال گل گهر تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا اشتباهات لیگ را در جام حذفی جبران کند.

به گزارش ورزش‌سه ، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر با رتبه نهمی که ضعیف‌ترین رتبه سرمه‌ای پوشان سیرجانی طی ۴ سال اخیر بوده است، گل گهر حالا در نیمه نهایی جام حذفی در آستانه رسیدن به فینال قرار دارد و اوزونیدیس اگر می‌خواهد به کارش در فوتبال ایران ادامه بدهد باید مقابل سپاهان در اصفهان دست به کار بزرگی بزند و شاگردانش را به فینال برساند. 

در این شرایط این مربی یونانی با تمام توان تیمش را به مصاب سپاهان خواهد فرستاد و در این مسیر فقط روبرتو تورس ستاره اسپانیایی ستاره تیمش را در اختیار ندارد که پس از پایان لیگ برتر کشور خود بازگشت.

ترکیب احتمالی گل‌گهر در مصاف نیمه‌نهایی با سپاهان

با این و انتظار می‌رود که محمدرضا اخباری مثل همیشه در خط دروازه قرار بگیرد و یک خط جلوتر از اون مسیح زاهدی و سامان فلاح بازی کنند. چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه به بهنام برزای و ابوالفضل رزاق‌پور سپرده خواهد شد.

در شرایطی که اوزیری دیسک به انجام بازی با آرایش ۱-۳-۲-۴ تمایل دارد، علی علیزاده و احمدرضا ضد روح دو هافبک دفاعی تیم خواهد بود و یک خط جلوتر از آنها هم شانس نوید عاشوری، مهدی ممی زاده و علیرضا کوشکی برای حضور در ترکیب اصلی زیاد است. البته در این بخش از زمین اوزونیدیس مهره‌های قابل اتکایی نظیر بایناما، زائر کاظمینی، اسلامی خواه و . ‌.. که دست او را برای تغییر در ترکیب باز نگه می‌دارد.

2043706

درنهایت راس خط آتش گل‌گهر هم به سعید سحرخیزان سپرده خواهد شد. 

ترکیب احتمالی گل‌گهر مقابل سپاهان
محمدرضا اخباری- ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، نوید عاشوری و سعید سحرخیزان.

2043707

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا