ورزش

ترکیب سپاهان: نیازمند با بازوبند کاپیتانی

یک تغییر برای بازی استقلال

ژوزه مورایس، همان‌طور که در کنفرانس خبری روز گذشته اعلام کرد، پیام نیازمند را در ترکیب اصلی دیدار برابر استقلال قرار داده است.

به گزارش “ورزش‌ سه”، بر این اساس برای سپاهان در دیداری که از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان مقابل استقلال آغاز می‌شود، با نفرات زیر بازی خواهند کرد:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

1914397

با توجه به شرایط پیام نیازمند طی روزهای گذشته مهم‌ترین ابهام ترکیب سپاهان در خط دروازه خواهد بود؛ جایی که پیام نیازمند به مورایس پالس مثبت برای حضور در ترکیب را با توجه به صحبت های سرمربی پرتغالی در نشست خبری داد و با بازوبند کاپیتانی به ترکیب اصلی رسید.
در خط دفاعی چهار نفره بار دیگر شاهد بازگشت نیلسون جونیور به ترکیب اصلی هستیم. مدافع برزیلی دیدار دربی را به دلیل محرومیت از دست داده بود.
سه بازیکن دیگر خط دفاعی 4 نفره تیم همان قدیمی‌ها خواهند بود. دانشگر در کنار نیلسون قرار خواهد گرفت و رضائیان و زکی‌پور هم دو مدافع کناری خواهند بود.
در خط میانی با وجود مصدومیت کریمی، نورافکن و حل نشدن مشکل دابو، با ظهور پدیده‌ای به نام حسین‌نژاد در مصاف با ذوب آهن نگرانی‌های سپاهانی‌ها کمتر شده. با این وصف محمد قربانی و حسین نژاد در مرکز بازی خواهند کرد و چپ و راست خط میانی هم به شکاری و احمدزاده سپرده خواهد شد.
سپاهان در فصل جدید برای بهره بردن از توانایی های رضا اسدی از سیستم 2-4-4 استفاده می‌کند تا مهاجم فصل گذشته تراکتور در کنار شهریار مغانلو خط هجومی طلایی پوشان اصفهانی را تشکیل بدهند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا