ورزش

تساوی تراکتور در روز معارفه ستاره جدید

خمس تیم اصلی و ذخیره را تست کرد؛

دیدار دوستانه تراکتور و پیکان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور که پس از بازگشت از اردوی ترکیه، برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در تبریز دنبال می‌کند، امروز در دیداری دوستانه برابر پیکان قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور در نیمه اول این مسابقه با ترکیب حسین پورحمیدی، سیدمحمد حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، سیدمهدی حسینی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، عارف رستمی و آلوارو خیمنز وارد زمین شد، اما حملات دو تیم راه به جایی نبرد تا نیمه اول با نتیجه ۰-۰ به پایان برسد.

در نیمه دوم با تصمیم پاکو خمس، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، امیر ابراهیم‌زاده، مهدی هاشم‌نژاد، محمد قنبری، میلاد کر، صفا هادی، سعید کریم‌آذر و بهزاد سلامی وارد زمین شدند تا تراکتور با ترکیبی جدید بازی را دنبال کند.

تقابل دو تیم در نیمه دوم، جذاب و پربرخورد دنبال شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما گلی وارد دروازه دو تیم نشد تا این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که حدود ده روز بعد تراکتور در هفته اول لیگ برتر برابر سپاهان قرار می‌گیرد و شاگردان خطیبی نیز میهمان نساجی مازندران خواهند بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا