ورزش

تساوی تیم های سپاهان و نساجی در نیمه اول

هفته بیست و سوم فصل بیست و سوم؛

نیمه اول دیدار تیم های سپاهان و نساجی در هفته بیست و سوم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز جمعه از ساعت ۱۷:۵۰ در ورزشگاه نقش جهان با قضاوت یاسر همرنگ به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب سپاهان
نیما میرزازاد- میلاد زکی‌پور، برایان دابو، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، علی‌اصغر اعرابی و شهریار مغانلو.

ترکیب نساجی
لوان پولی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، محمدرضا آزادی، محمود قائدرحمتی (۱۱- سعید آقایی)، منصور باقری، صابر حردانی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، اسماعیل بابایی و محمدرضا عباسی

نیمه اول

شاگردان ژوزه مورایس در سپاهان پس چند هفته ناکامی که منجر به از دست رفتن فرصت‌های این تیم برای صدرنشینی شد در آخرین دیدار خود به مصاف صنعت نفت رفتند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و در سوی دیگر میدان هم نساجی روزهای خوبی را با سرمربی جدید خود یعنی ساکت الهامی پشت سر نمی‌گذارد و در آخرین دیدار خود با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان تن به شکست داد. هر دو تیم امیدوارند با کسب نتیجه مطلوب در این بازی از بحران فرار کنند.

در نیمه اول این دیدار در حالی که زردپوشان اصفهانی مالکیت توپ را در اختیار گرفتند اما بازیکنان نساجی به واسطه دفاع منسجمشان فرصتی برای گلزنی در اختیار حریف قرار ندادند و تلاش سپاهانی‌ها برای نزدیک شدن به دروازه نساجی بی ثمر بود تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا