ورزش

تشویق امبابه برای خیانت دوباره به رئال مادرید


ستاره سابق چلسی هموطنش را به خیانت مجدد به رئال تشویق کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید از سال 2017 تاکنون دوبار برای جذب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی اقدام کرد ولی هر دوبار مغلوب پاری سن ژرمن شد.

بار اول وقتی امباپه برای موناکو می درخشید مسئولان رئال برای جذب این پدیده وارد عمل شدند ولی پاری سن ژرمن موفق به شکار این ستاره شد. تابستان 2022 بار دیگر رئال مادرید تا یک قدمی امضای قرارداد با امباپه رفت ولی ستاره فرانسوی با وجود توافق با پرس خیانت کرد و به یک بار قراردادش را با پاریس تمدید کرد.

اکنون گزارش ها حاکی از آن است که امباپه قصد ادامه همکاری با پاریس را ندارد و رئال مادرید مقصد بعدی این ستاره خواهد بود. در همین رابطه مالودا ستاره فرانسوی سابق چلسی هموطنش را به خیانت دوباره به رئال تشویق کرد.

مالودا از هموطنش خواست به جای رفتن به رئال به چلسی برود چون این تیم لندنی می تواند هر چیزی که او می خواهد را فراهم کند. مالودا در این زمینه گفت: من سال هاست می خواهم امباپه را به چلسی منتقل کنم اما موفق به این کار نشدم. از تلاش دست برنمی دارم تا به این  هدف برسم.

وی افزود: لیگ انگلیس بهترین دنیاست و کمتر تیمی است که بتواند خواسته های امباپه را اجابت کند. او کاپیتان تیم ملی فرانسه است و باید در لیگی بازی کند که بهترین دنیا باشد. چلسی بهترین انتخاب برای او است.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا