ورزش

تشویق بی‌سابقه ستاره منفور کره جنوبی!

با تشویق لی کانگ این توسط سون هیونگ مین و هواداران تیم ملی کره جنوبی، حواشی پیرامون این تیم کاهش یافت.

به گزارش “ورزش سه”، امروز دیدار تیم ملی کره جنوبی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا برابر تایلند برگزار شد.
این اولین بازی کره جنوبی پس از شکست ۲-۰ مقابل اردن و حذف در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر بود.

لی کانگ این پس از عملکرد ضعیف در جام ملت‌های آسیا در یک حاشیه بزرگ هم شرکت داشت. او روز قبل از بازی مقابل اردن قصد داشت با چند تن از هم‌تیمی‌هایش تنیس روی میز بازی کند که با مخالفت سون هیونگ مین مواجه شد. این مخالفت و بحث درنهایت منجر به درگیری و مصدومیت ستاره تاتنهام شد و موج انتقادات فراوان هواداران را هم به دنبال داشت.

مدیریت ضعیف یورگن کلینزمن هم تاثیرگذار بود. او درنهایت پس از پایان جام اخراج شد و هوانگ سون هونگ، مربی تیم المپیک، جایگزین او شد.

2003597

در روزهای اخیر بحث اصلی پیرامون تیم این بود که لی کانگ این دعوت خواهد شد یا نه، که مربی او را دعوت کرد و پاسخ داد: «فکر نمی‌کنم این مشکل با دعوت نکردن او حل شود.»

با تشدید اوضاع لی کانگ این به لندن رفت و از سون هیونگ مین عذرخواهی کرد. پس از آن هم او دیروز و پیش از تمرین تیم ملی در مقابل دوربین‌ها تعظیم و از هواداران و اعضای تیم ملی عذرخواهی کرد.

او در جریان تساوی ۱-۱ در بازی امروز، بر روی نیمکت قرار داشت و در دقیقه ۶۲ به زمین رفت. در هنگام تعویض، هواداران به شکل بی‌سابقه‌ای او را تشویق کردند و یکی از افراد داخل زمین که بیشتر از همه ستاره پاری سن ژرمن را تشویق کرد سون هیونگ مین بود.
پس از پایان بازی هم هواداران به این تشویق ادامه دادند و او با تکان دادن سرش از آنها تشکر کرد‌.

2003598

با توجه به روند ناامیدکننده اخیر، برخی انتظار داشتند تیم ملی بایکوت شود، اما شور و اشتیاق امروز و اینکه همه بلیت‌های بازی (۶۴۹۱۲) به فروش رفته بودند نشان داد که هواداران از این تیم کاملا حمایت می‌کنند.

بنرهایی نیز با مضمون «شما بدوید و گل بزنید، حمایت از ما» در ورزشگاه دیده می‌شد که باعث خوشحالی بازیکنان شده بود. البته از جو امروز می‌شد فهمید که هواداران چانگ مونگ گیو، رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی را مقصر اصلی ناکامی‌ها می‌دانند و خواستار بهتر شدن اوضاع هستند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا