ورزش

تشکر شیخ منصور از پپ: واقعا مربی بزرگی هستی!

شیخ منصور، مالک باشگاه منچستر سیتی، در مصاحبه‌ای از پپ گواردیولا و دیگر اعضای این باشگاه تشکر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، شیخ منصور، یکی از بهترین مالکان چند سال اخیر فوتبال اروپا که اداره تیمش را به مدیران سپرده و خود خیلی کم در انظار عمومی ظاهر می‌شود، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد فصل موفق منچستر سیتی صحبت کرد.

سیتیزن‌ها در فصل ۲۴-۲۰۲۳ موفق شدند برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند‌. این رکورد در تاریخ لیگ کم‌سابقه بود و باعث شد نام این باشگاه منچستری بیش از پیش در تاریخ انگلیس پررنگ شود.

شب گذشته و در حالی که شایعات جدایی پپ گواردیولا از باشگاه پس از به اتمام رسیدن فصل آینده شنیده می‌شود، این مربی به همراه مدیران و برخی از اعضای باشگاه به ابوظبی سفر و در یک قرار شام با شیخ منصور دیدار کردند.

تشکر شیخ منصور از پپ: واقعا مربی بزرگی هستی!

در حالی‌که همچنان مشخص نیست که آیا در این قرار ملاقات در مورد آینده گواردیولا صحبت شده یا نه، شیخ منصور در این مورد گفت: «با چند تن از مسئولان باشگاه منچستر سیتی ملاقات کردم. از زحمات مدیریت ارشد باشگاه، تیم مربی‌گری و بازیکنان تشکر می‌کنم که منجر به موفقیت‌های برجسته تیم در سال‌های اخیر، از جمله کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس برای چهارمین فصل متوالی شده است. برای این تیم در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت دارم. گواردیولا در مدت حضورش کارهای ارزشمند و بزرگی انجام داده و بارها نشان داده است که چه مربی بزرگی است.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا