ورزش

تصاویر منتخب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس در حالی برنده واقعی هفته پنجم بود که سعید صادقی نمایش تحسین برانگیزی در مصاف این تیم برابر هوادار داشت.

به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ برتر ایران برای پرسپولیسی‌ها با اتفاقات خوبی همراه بود. آن‌ها یکی از قاطعانه‌ترین پیروزی‌های خود را مقابل هوادار کسب کردند و در عوض تیم‌های فولاد، سپاهان و استقلال باز هم امتیاز از دست دادند تا شاگردان گل‌محمدی با خیال راحت به صدر جدول تکیه دهند.
با اتمام پرونده این هفته از مسابقات، مروری خواهیم داشت بر شش تصویر منتخب این هفته از رقابت‌ها که در ادامه مشاهده می‌کنید:
-مورایسِ محبوب
به نظر می‌رسد ریکاردو ساپینتو که در روز معارفه به عنوان سرمربی استقلال حرف از قهرمانی و دیدن تماشاگران پرشور استقلال زده بود، این روزها چندان خوشحال نیست. او بعد از تساوی مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی، صدای اعتراض هواداران را با گوش‌های خود شنید و قطعا این روزها هواداران هم انتقادهایی به سرمربی تیم خود دارند اما هموطن او یعنی ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان که اتفاقا عامل اولین ناکامی ساپینتو هم در ایران است، به سرعت خود را به آزادی رسانده بود تا این بازی را از نزدیک نگاه کند و به عنوان یک سرمربی سپاهان اینطور با استقبال استقلالی‌ها مواجه شد.

-شهر خسته کنار نساجی
اولین برد نساجی در فصل جدید در همان ورزشگاه خاطره انگیز رقم خورد. شاگردان حمید مطهری بعد از چهار هفته ناکامی، بالاخره در ورزشگاه وطنی و در حضور تماشاگران خستگی ناپذیر نساجی مقابل مس کرمان به پیروزی دست یافتند تا اهمیت حضور هواداران و حامیان همیشگی خود را بیش از این‌ها بدانند. در ابتدای بازی هم تصویر مرحوم نادر دست‌نشان، اسطوره فقید باشگاه نساجی که سال گذشته به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده بود، توسط بازیکنان این تیم به نمایش درآمد تا همه چیز برای اولین برد نساجی فراهم شود.

-آدم‌ها فراموش نمی‌کنند
حامد لک در سفر به خوزستان، با استقبال نه چندان خوب خوزستانی‌ها همراه شد. او که سال گذشته در ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد قرار گرفته بود، بعد از بازی پستی را علیه مهدی هاشمی‌نسب، دستیار نکونام منتشر کرد که بسیار خبرساز شد. این ماجرا از یاد خوزستانی‌ها نرفته بود و بعد از بازی با این دروازه‌بان درگیر شدند تا نشان دهند اتفاقات گذشته را فراموش نکرده‌اند.

-داربی اصفهان به نفع رقبا
داربی اصفهان با افت ذوب آهن در سال‌های گذشته تا حدودی حساسیت خود را از دست داده اما ذوب آهن در هر شرایطی که باشد، همیشه رقیبی خطرناک برای سپاهان است. آخرین نبرد این دو تیم با گلزنی انفرادی و زیبای شهریار مغانلو همراه بود اما ذوب آهن خیلی زود جواب این گل را داد و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد تا رقبا بیشتر از هر کسی از این تساوی سود ببرند. در دقایقی از مسابقه نادر محمدی، بازیکنی که به انداختن پرتاب‌های آکروباتیک معروف است، کنار شهریار مغانلو، هم تیمی سابق خود در پیکان نشسته و با زبان بدن خود با او صحبت می‌کند.

-بمب نقل و انتقالات فعال شد
سعید صادقی بالاخره نشان داد که جنجال و حاشیه‌هایی که در فصل نقل و انتقالات برای او ایجاد شده بود، پر بیراه نبود. او در دیدار با پیکان یک تنه تیمش را در بخش تهاجمی رهبری کرد و ضمن زدن دو گل، پایه‌گذار اولین برد تیمش بود و حسابی از پرسپولیسی‌ها دلبری کرد.

-نماینده زنان در اراک
تماشاگران اراکی با رفع موانع بالاخره در بازی با تراکتور مجوز حضور در ورزشگاه را گرفتند اما هنوز حضور زنان در این شهر مجاز نشده است. با این حال این کودک اراکی و طرفدار آلومینیوم از نزدیک تماشاگر مصاف تیمش با تراکتور بود که البته با شکست بد شاگردان رحمتی همراه شد و او هم مانند هر هوادار دیگری با ناراحتی راهی خانه‌اش شد تا فعلا نتایج بر وفق مراد رحمتی نباشد.

انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا