ورزش

تصمیم جدی لورکوزن: ستاره پرطرفدار فروشی نیست

باشگاه بایرلورکوزن تصمیمی برای فروش فلورین ویرتز در تابستان پیش رو ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد درخشان ویرتز در ترکیب لورکوزن در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا و لیگ اروپا که یک عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی را برای این تیم به همراه داشت باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود.

در روزهای اخیر نام چند غول فوتبال اروپا از جمله رئال مادرید و بایرن مونیخ به عنوان مشتری جدی و اصلی این بازیکن در رسانه‌های آلمانی مطرح شده است و گفته می‌شود که این احتمال وجود دارد که او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی لورکوزن را ترک کند.

تصمیم جدی لورکوزن: ستاره پرطرفدار فروشی نیست

اما حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که این باشگاه به هیچ وجه اجازه جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو را نخواهد داد. مدیران این باشگاه پیش از این به ژابی آلونسو اطمینان داده بودند که این بازیکن را در فصل آینده هم در اختیار خواهد داشت اما شرایط در تابستان سال بعدی متفاوت خواهد بود.

انتظار می‌رود که رقابت جدی بین رئال مادرید و بایرن مونیخ و همچنین چند باشگاه از لیگ برتر انگلیس برای به خدمت گرفتن این ستاره آلمانی به راه بیفتد. این در حالی است که گفته می‌شود دکو به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا هم از مدت‌ها قبل شرایط او را زیر نظر دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا