ورزش

تصمیم وزیر ورزش درباره موی تای هنرمندانه بود

نصیری در اولین مجمع موی تای:

اولین مجمع فوق العاده انجمن موی تای ایران به منظور تدوین و تصویب تقویم ورزشی این رشته در سال جاری در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس انجمن موی تای در این مجمع، تحت پوشش قرار گرفتن موی تای زیر نظر مستقیم وزارت ورزش و جوانان را یک تصمیم شایسته، حساب شده و هنرمندانه توصیف کرد و اظهار داشت: جا دارد از وزیر ورزش و جوانان و همچنین معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای آن وزارتخانه، به خاطر نگاه کارشناسانه به موی تای و منطبق با قوانین بین المللی ورزش تشکر ویژه ای داشته باشم‌.

وی افزود: بی تردید به دلیل ابعاد گسترده و متنوع این ورزش مبارزه‌ای با فرصت‌هایی مواجه خواهیم شد که می‌توان به نفع مدال آوری ورزش کشور از آن بهره برد. امیدواریم با ریل گذاری هدفمند و استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل موجود در این رشته بتوانیم ضمن احیا و ارتقا موی تای در ایران، در جهت اعتلای ورزش کشور نیز گام‌های محکمی برداریم. ضمن اینکه باید از دبیرکل کمیته ملی المپیک به خاطر همکاری در برگزاری هرچه بهتر این مجمع قدردانی کرد.

در جریان این مجمع، درباره موضوعات مختلف از جمله برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی، شرکت در رویدادهای مهم IFMA، مشکلات و مسائل استان‌ها و….. بحث و تبادل نظر انجام و تصمیماتی اتخاذ شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا