ورزش

تغییرات مهم استقلال در پست هافبک

زبیر جای روزبه را می‌گیرد

استقلال در شرایطی برای بازی با آلومینیوم راهی اراک می شود که دو بازیکن کلیدی اش را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش “ورزش سه”، روزبه چشمی و مهدی مهدی پور با دریافت کارت زرد در بازی با ذوب آهن از همراهی استقلال در مصاف با آلومینیوم اراک محروم شدند و از دیدار با هوادار بار دیگر می توانند به ترکیب تیم برگردند. این به نظر دغدغه زیادی برای ریکاردو ساپینتو ایجاد نخواهد کرد. او این فصل بازی های زیادی را بعد از حضور بازیکنان ذخیره در زمین تغییر داده است که نمونه اش می توان به بازی مهم با گل گهر اشاره کرد. رضا میرزایی بعد از ورود به میدان یک گل زد و یک گل پنالتی گرفت تا سرنوشت بازی به طور کل تغییر کند.

سعید مهری برای این بازی به ترکیب تیم برمی گردد و اگر آرش رضاوند تایید پزشک تیم را برای حضور در ترکیب تیم بگیرد، زوج خط میانی استقلال جور و مانند بازی های گذشته می شود و به جای روزبه چشمی هم به احتمال قوی زیبر نیک نفس بازی خواهد کرد. بازیکنی که امتحان خود را در این پست پس داده و بارها و بارها به خصوص در فصل گذشته در این نقش بازی کرده است. بازیسازی از عقب همان کاری که روزبه چشمی در ترکیب استقلال انجام می دهد، یکی از خصوصیت های بازی زیبر نیک نفس است و از سویی در بازی های به میدان آمده نشان داده در دوئل با بازیکنان حریف به منظور توپ گیری کم نمی آورد.

1839148

یکی از دلایلی که ریکاردو ساپیینتو در تعطیلات زمستانی اشتیاقی به جذب بازیکن جدید نشان نداد، بازیکنان روی نیمکت بود و بر این باور بود اگر برای بازیکنان اصلی تیم مشکلی پیش بیاید بازیکنان روی نیمکت شایستگی بیشتری برای بازی دارند، به خصوص که در گذشته بارها و بارها امتحان خود را پس داده اند. جالب اینکه در این فصل همه بازیکنان استقلال حتی دروازه بان سوم این تیم در ترکیب آبی ها به میدان آمده اند و اگر در بازی های بعدی سبحان خاقانی هم شانس حضور ترکیب تیم آبی را پیدا کند، هیچ بازیکنی از استقلال نیست که در این فصل بازی نکرده باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا