ورزش

تقابل سپاهانی‌های قدیم در لیگ 2

در یکی از بازی های هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور و در گروه ب تیم شاهین بندرعامری یک بر صفر تیم شهرداری نوشهر را شکست داد.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از اتفاقات جالب این دیدار، ملاقات سپاهانی های قدیم در کسوت مربیگری دو تیم بود. مهدی کریمیان که سه بار با تیم سپاهان قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده است و محسن بنگر که چند فصلی برای سپاهان بازی کرد و جالب اینکه همانند بازیکن بوشهری سپاهان سه بار در این تیم جام قهرمانی لیگ برتر را لمس کرد.

فصل 89-88، 90-89 و 91-90 سه فصلی بود که مهدی کریمیان و محسن بنگر به اتفاق به همراه سپاهان قهرمان لیگ برتر شدند و جالب اینکه در ادامه مسیر مهدی کریمیان بازی در تیم استقلال را تجربه کرد و محسن بنگر بازی در تیم پرسپولیس.  

حال روز این دو مربی در تیم های تحت هدایت متفاوت است. مهدی کریمیان به همراه شاهین شهرداری بوشهر با 44 امتیاز امتیاز صدرنشین گروه ب بشمار می رود و با توجه به اختلاف 9 امتیازی با تیم دوم در فاصله 5 هفته مانده به پایان بازی ها به نظر می رسد قهرمانی دراین گروه و صعودمستقیم به لیگ یک را تجربه خواهد کرد و اما محسن بنگر با تیم شهرداری نوشهر و با 24 امتیاز تیم دهم جدول است و شانسی برای صعود ندارد. البته محسن بنگر فصل گذشته این تیم را از لیگ 3 به لیگ 2 رهنمون کرد و به نظر می رسد برای صعود به لیگ یک همانند تیم شاهین بندرعامری نیاز به حمایت های مالی بیشتری دارد.

گفتنی است رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا