ورزش

تلاش بی‌نتیجه قطری‌ها برای جلب توجه مودریچ (عکس)

در جریان دیدار دوستانه تیم‌های کرواسی و بلغارستان در قطر، توجهات زیادی به ستاره رئال مادرید معطوف بود.

به گزارش “ورزش سه”، ستاره تیم ملی کرواسی که بازی را از روی نیمکت آغاز کرد از اواسط نیمه دوم کنار زمین شروع به گرم کردن کرد.
این فرصتی بود تا تماشاگران خردسال قطری که روی سکوهای نزدیک به زمین حضور داشتند برای جلب توجه او بارها نام مودریچ را صدا زدند اما ستاره کروات که از نحوه بازی تیمش هم چندان راضی به نظر نمی‌رسید با تمرکز زیادی مشغول تمرین بود و تنها گاهی عملکرد هم‌تیمی‌هایش را دنبال می‌کرد و حتی نگاهی کوتاه یا تکان دادن دستی که نشان از توجه او به تماشاگران باشد رخ نداد.
بلافاصله بعد از دریافت گل، مودریچ وارد زمین شد تا در ۲۰ دقیقه پایانی به تغییر نتیجه کمک کند. لحظاتی پس از ورود به زمین، مودریچ پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل مساوی تیمش را وارد دروازه بلغارستان کرد.
بعد از یک بازی نه‌چندان جذاب در نیمه اول، کروات‌ها در نیمه دوم با حضور پریشیچ، کوواچیچ و کراماریچ بازی هجومی‌تری را در دستور کار قرار دادند اما روی یک غافل‌گیری گل اول را دریافت کردند‌.
همین موضوع باعث شد تا سرانجام، دالیچ در دقیقه ۷۰  تصمیم گرفت مودریچ را به زمین بفرستد. حضور او جریان بازی را کاملا به سود کرواسی کرد و کاری که ستارگان این تیم موفق به انجام آن نشده بودند را ستاره رئال در چند دقیقه انجام داد و گل تساوی را وارد دروازه بلغارستان کرد.
البته به نظر می‌رسید که در صحنه اعلام پنالتی داور کمی با کروات‌ها مهربان‌تر بود و به راحتی در سوت خودش به نشانه خطا دمید. هرچند تاثیر مودریچ در زمین کاملا مشهود بود و کرواسی توانست چند دقیقه بعد توسط آندره کراماریچ به گل برتری دست پیدا کند.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا