ورزش

تلاش دورتموند برای بازگرداندن ورنر به بوندسلیگا

باشگاه دورتموند تصمیم دارد برای جذب تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی، و بازگرداندن این بازیکن به بوندسلیگا تلاش کند.

به گزارش “ورزش سه”، ورنر در تابستان ۲۰۲۰ با قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون یورو از لایپزیش جدا شده و به چلسی پیوست. 
باشگاه‌های بسیاری خواهان جذب این بازیکن بودند اما او تصمیم گرفت به چلسی ملحق شود. با این حال، او نتوانست انتظاراتی که در این تیم از او می‌رفت را برآورده کند. 
این مهاجم آلمانی در لاپیزیش موفق شده بود آمار درخشان ۹۵ گل در ۱۵۹ بازی را به ثبت برساند اما در چلسی تنها ۱۸ گل در ۷۵ بازی به ثمر رسانده که در این میان سهم او در این فصل تنها شش گل بوده است. 
حالا اسکای اسپورت آلمان مدعی شده که باشگاه دورتموند در حال بررسی شرایط برگرداندن این بازیکن به بوندسلیگا در تابستان پیش‌رو است. 

 

این در حالی است که چلسی علیرغم مشکلات بسیار این بازیکن، از عملکرد او راضی است و تصمیمی ندارد که به صورت جدی درباره صدور مجوز جدایی او فکر کند اما گفته می‌شود که اگر پیشنهاد خوبی به این باشگاه ارائه شود، آنها آماده هستند تا مذاکراتی را برای فروش ورنر انجام دهند. 
یکی از معضلات دورتموند در انجام این انتقال به احتمال زیادی شرایط مالی خواهد بود، چرا که دستمزد ورنر در چلسی بالاتر از هر بازیکن دیگری در این باشگاه است و شاید آنها توان مالی پرداخت چنین مبلغی را نداشته باشند. 
این بازیکن سالانه ۱۳٫۳ میلیون پوند از چلسی دریافت می‌کند، در حالی که مارکو رویس به عنوان کاپیتان دورتموند سالانه کمی بیشتر از ۱۰ میلیون پوند می‌گیرد. 
با این حال ممکن است با توجه به افت قابل توجه این ملی‌پوش آلمانی، دستمزد او برای انتقال به دورتموند نیز تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا