ورزش

تمدید قرارداد هاندانوویچ در دهمین سالروز حضور او در اینتر

باشگاه اینتر قرارداد دروازه بان اول خود را برای فصل آتی تمدید می کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، امروز دهمین سالگرد حضور سمیر هاندانوویچ در اینتر است و قرار است به زودی تمدید قرارداد او اعلام شود.
دروازه بان شوت گیر اسلوونیایی در ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۲ از اودینزه با قراردادی به ارزش ۱۵ میلیون یورو به نراتزوری ملحق شد و از آن زمان درون دروازه این تیم ایتالیایی قرار گرفته است و به صورت مداوم برای تیمش به میدان رفته است. در دهه گذشته، هاندانوویچ ۴۳۸ بازی در تمامی رقابت‌ها برای اینتر انجام داده است، ۴۵۱ گل دریافت کرده و ۱۶۱ بار نیز دروازه خود را بسته نگه داشته است. او اکنون کاپیتان باشگاه است و ماجراجویی او در اینتر ادامه خواهد داشت چرا که سران اینتر با او برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند.
طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، انتظار می رود اینتر امروز در دهمین سالگرد ورود هاندانوویچ، تمدید قرارداد با او را اعلام کند. در واقع تمدید قرارداد این دروازه بان با اینتر قبلاً امضا شده است اما هنوز چیزی به طور رسمی اعلام نشده است.
نراتزوری اوایل این ماه آندره اونانا دروازه بان سابق تیم آژاکس هلند را به صورت آزاد به خدمت گرفت و انتظار می‌رود که او در درازمدت شماره یک اینترشود، بنابراین تمدید قرارداد هاندانوویچ احتمالا به این معنا است که اونانا در فصل جاری دروازه بان شماره دو خواهد بود تا بیشتر کسب تجربه کند. 
اینتر برای جذب دیبالا باید ژکو را در تابستان سال جاری بفروشد. دیبالا بعد از ۷ سال از یوونتوس جدا شد. اینتر مشتری جدی جذب این بازیکن است اما دو طرف فعلا بر سر مسائل مالی به توافق دست پیدا نکرده اند.
انتهای پیام

منبع خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا