ورزش

تمرین استقلال جدی و خشن شد! (عکس)

بازیکنان استقلال برای جلب نظر مثبت نکونام، از همین ابتدای کار تمرینات را با جدیت و تلاش بالا آغاز کرده اند.

به گزارش “ورزش سه”، دومین جلسه تمرینی استقلال در کمپ مرحوم حجازی در شرایطی برگزار شد که آبی ها صبح امروز تمرین بدنسازی خود را در سالن وزنه برگزار کردند و در نوبت عصر، تمرینات خود را روی زمین چمن از سر گرفتند.

صالح حردانی یکی از بازیکنانی است که به صورت جدی کارهای تاکتیکی را مرور می کند. بازیکنی که سابقه کار با نکونام را در فولاد دارد و در این تیم، گزینه مورد علاقه سرمربی جوان اهوازی ها بود.

1892890

این بازیکن که در زمان ساپیتو به صورت سینوسی در ترکیب تیم حضور داشت و اغلب این یامگا بود که کار را از ابتدا آغاز می کرد، حالا به دنبال اثبات توانایی هایش است تا یک بار دیگر نظر مثبت نکونام را به خود جلب کند.

البته حردانی تنها بازیکن استقلال نیست که در تلاش است توجهات کادرفنی را به دست بیاورد. دیگر بازیکنان نیز از همین بدو کار، تمرینات را سفت و سخت گرفته اند تا بتوانند در ترکیب فصل بعد تیم جایی برای خود دست و پا کنند.

همین انگیزه بالای بازیکنان استقلال سبب شده است تا شاهد برگزاری تمرینات به صورت جدی باشیم که یک نمونه آن را در نبرد میان حردانی و بابایی مشاهده می کنید که نشان می دهد تمرینات استقلال این روزها با نهایت جدیت و کمی خشونت برگزار می شود.

1892889

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا