ورزش

تن‌هاخ چشم انتظار این ستاره مصدوم است

آنتونی مارسیال، مهاجم مصدوم منچستریونایتد، آماده بازگشت به تمرینات گروهی است.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد آماده بازگشت آنتونی مارسیال به تمرینات است. این بازیکن به زودی همراه شاگردانش اریک تن هاخ در برنامه‌های آماده سازی پیش فصل شرکت خواهد کرد.

مهاجم فرانسوی مقابل فولام در ماه مه دچار پارگی همسترینگ شد و از آن زمان در تمرینات گروهی شرکت نکرده است. طبق گزارش اتلتیک او اکنون آماده است تا در تور یونایتد در آمریکا به تمرینات ملحق شود.

1901526

با توجه به سابقه مصدومیت این بازیکن، باشگاه نسبت به بهبودی مارسیال محتاط عمل کرده و او پیش از سفر به آمریکا به تنهایی در کارینگتون تمرین می‌کرد. او در آمریکا هم در کالج پینگری، اولین محل تمرین یونایتد در تور پیش فصل، به تنهایی دوران ریکاوری را پشت سر گذاشت.

اریک تن هاخ زمانی بازیکن فرانسوی را انتخاب می‌کند که بتواند از آمادگی جسمانی‌اش مطمئن شود. با این حال سرمربی هلندی علاقه دارد که مارسیال در مرحله بعدی تور ایالات متحده در سن دیگو تمرینات گروهی را تجربه کند.

1901527

یونایتد روز چهارشنبه در هوستون مقابل رئال مادرید بازی می‌کند و سپس یکشنبه در لاس وگاس به مصاف بروسیا دورتموند خواهد رفت.

مارسیال در فصول اخیر دچار چندین مصدومیت شده است. این بازیکن تنها 29 بازی در اولین فصل حضور تن هاخ روی نیمکت یونایتد انجام داد که طی آن 9 گل به ثمر رساند. در طول فصل گذشته، او قبل از آسیب دیدگی همسترینگ، از آسیب‌ها آشیل، کمر و لگن در زمان‌های مختلف رنج برد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا