ورزش

تن هاخ: همیشه دنبال کسب پیروزی هستیم




سرمربی هلندی شیاطین سرخ می‌گوید تیمش دنبال کسب پیروزی در بازی‌های پیش روست و هنوز با مدیران کمپانی INOES صحبتی نکرده است.

به گزارش ایلنا، اریک تن‌هاخ که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر انگلیس باید در خانه ناتینگهام فارست به میدان بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ترکیب ما برای بازی فردا شبیه به ترکیبی خواهد بود که در بازی با استون‌ویلا به میدان فرستادیم. ما انتظار داریم در اواسط ماه ژانویه بتوانیم میسون ماونت، کاسمیرو، لیساندرو مارتینس، مالاسیا و البته هری مگوایر را دوباره در اختیار داشته باشیم.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که آیا با مدیران کمپانی INOES که اخیراً 25 درصد سهام باشگاه منچستریونایتد را خریدند و بر بخش فوتبالی باشگاه کنترل پیدا کردند، صحبتی داشته است، اظهار داشت: به خاطر فشردگی بازی‌ها هنوز فرصت پیدا نکرده‌ام با آنها (رتکلیف و مدیران دیگر INOES) صحبت کنم، اما این اتفاق خواهد افتاد و منتظر آن لحظه هستم. آنها می‌خواهم با من کار کنند و من هم می‌خواهم با آنها کار کنم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: من روی بازی‌ها تمرکز دارم و نمی‌خواهم حواسم را معطوف به چیز دیگری کنم. در روزها و هفته‌های پیشِ رو زمان برای صحبت با مدیران INOES خواهم داشت و سپس بیشتر در جریان کار قرار خواهم گرفت. به نظرم سرمایه‌گذاری آنها در باشگاه منچستریونایتد اتفاق خوب و خیلی مثبتی است.

تن‌هاخ که تیم تحت هدایتش در حال حاضر با 31 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با لیورپول صدرنشین 11 امتیاز اختلاف دارند، تصریح کرد: ما همیشه دنبال کسب پیروزی هستیم و برای‌مان فرقی نمی‌کند چه کسی در رأس باشگاه است. ما به فرهنگ پیروزی نیاز داریم و برای‌مان فرقی نمی‌کند که مدیر یا مالک باشگاه کیست. مالکان باشگاه البته می‌توانند الهام‌بخش باشند.

وی افزود: با وجود همه ناکامی‌هایی که داشته‌ایم، ثابت کرده‌ایم هیچ تیمی به اندازه ما نمی‌تواند با این همه ناکامی کنار بیاید. از امتیازات کسب شده راضی نیستیم، اما با توجه به شرایط موجود باید راضی باشیم. وقتی همه مصدومان ما بازگردند، تیم قوی‌تری خواهیم داشت. ما مقابل لیورپول، آرسنال، استون‌ویلا، سه تیم اول جدول رده‌بندی لیگ برتر، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم. ما می‌توانیم هر تیمی را شکست دهیم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان درباره مهاجم دانمارکی‌اش که در بازی با استون‌ویلا گل برتری منچستریونایتد و اولین گل لیگ برتری‌اش را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: من به هویلون اعتماد دارم و می‌دانستم که او در لیگ برتر هم گلزنی خواهد کرد، چون او با گلزنی در لیگ قهرمانان اورپا نشان داده بود که قادر به انجام این کار است. گلزنی مقابل استون‌ویلا، هویلون را به این باور خواهد رساند که می‌تواند از این به بعد گل‌های بیشتری بزند.

تیم‌های ناتینگهام فارست و منچستریونایتد از ساعت 21 فردا (شنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه سیتی‌گراند به مصاف هم خواهند رفت.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا