ورزش

تهدید سرمربی سابق تیم ملی به شکایت از فدراسیون

اگر مشکل مالی دارند، چطور سه مربی خارجی آوردند؟

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.

به گزارش “ورزش سه”، سعید ارمغانی که در دوران صعود تیم ملی بسکتبال به جام جهانی روی نیمکت حضور داشت، با وجود کسب مجوز صعود برای ادامه همکاری با فدراسیون توفیقی پیدا نکرد و جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفت از یک مربی خارجی برای تیم ملی استفاده کند. 

این در حالی بود که قرارداد سعید ارمغانی هنوز تمام نشده بود و او معتقد است قراردادش از سوی فدراسیون به صورت یکطرفه فسخ شده است.  

حالا که چند ماهی از این اتفاق می گذرد و پیگیری های ارمغانی برای دریافت حق و حقوق خود به جایی نرسیده، او در گفتگویی با مهر فدراسیون را تهدید به شکایت کرده است: ” در این ماجرا به عنوان یک ایرانی دینم را ادا کردم، می توانستم شکایت کنم که در این صورت تبعات زیادی گریبانگیر بسکتبال ایران می شد اما این کار را انجام ندادم. اما من هم تا یک جا می توانم تحمل کنم که دست به سر بشم و در واکنش به پیگیری هایم امروز و فردا شود یا اصلا پیام هایم را نادیده بگیرند!” 

سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال در توضیح اتفاقات پیش آمده، گفت: ” اگر فدراسیون دچار مشکل مالی است چطور همزمان سه مربی خارجی جذب می کند و کنار تیم مربی بدنساز، فیزیوتراپ و … هم دارد. حتما برای این مربیان قراردادی منعقد شده و رقمی پرداخت می شود. اگر اوضاع مالی فدراسیون خوب نباشد این اقدامات انجام نمی شد. فدراسیون وقتی اقدام به فسخ کرده باید عواقب کار را بپذیرد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا