ورزش

تهران نه، ستاره‌ها در انزلی جمع می‌شوند!

دریا کنار میزبان تیم ملی زنان؛

سومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی زنان در انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش “ورزش سه” بعد از صعود تیم ملی زنان ایران از نخستین مرحله مقدماتی برای صعود به المپیک که با کسب نتیجه دو بر یک در دو بازی رفت و برگشت رقم خورد؛ فدراسیون تمهیدات ویژه‌تری را برای این تیم در نظر گرفت. شاگردان آزمون در طول دو ماه گذشته که لیگ برتر فوتبال زنان در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد، دو اردوی کوتاه مدت در تهران برگزار کرده و کمپ تیم‌های ملی، میزبان ستاره‌های تیم ملی زنان بوده است.

بعد از برگزاری دو اردوی داخلی، تیم ملی زنان ایران با برپایی یک اردوی هفت روزه در روسیه، در شهرهای مسکو و کازان به مصاف تیم ملی زنان این کشور رفت تا انجام دو دیدار دوستانه با این کشور، ملی‌پوشان خود را آماده رقابت با سه تیم قدرتمند در مرحله دوم مسابقات مقدماتی المپیک کنند.

1903938

اما حالا بعد از سه اردوی کوتاه مدت و در فاصله ۵۰ روزه تا نبردهای سخت تیم ملی زنان ایران در استرالیا، چهارمین اردوی شاگردان آزمون در انزلی برپا خواهد شد و ۲۵ ستاره تیم ملی زنان در این شهر، آماده مصاف با فیلیپین، چین تایپه و استرالیا خواهند شد.

مسابقات تیم ملی زنان ایران در مرحله دوم مقدماتی برای صعود به المپیک پاریس از چهارم آبان ماه به میزبانی استرالیا آغاز خواهد شد و دختران کشورمان در گروه اول این مسابقات با تیم‌های استرالیا، چین تایپه و فیلیپین هم‌گروه هستند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا