ورزش

توافق ستاره جنجالی با یووه: یونایتد کوتاه نمی‌آید

میسون گرینوود آماده است تا فصل آینده راهی یوونتوس شود اما شاید پیشنهاد ارائه شده از سوی این باشگاه مورد قبول منچستریونایتد واقع نشود.

به گزارش “ورزش سه”، شرایط خاصی که در منچستریونایتد برای گرینوود به وجود آمد باعث شد که او چاره دیگری جز ترک این باشگاه در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته نداشته باشد اما عملکرد درخشانی که در ختافه به نمایش گذاشت باعث شد که چند باشگاه بزرگ اروپایی به صورت جدی مشتری او شوند.

پیش از این گفته شده بود که دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید به صورت جدی شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند اما حالا این یوونتوس است که مدعی اصلی به خدمت گرفتن او به حساب می‌آید و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از توافق اولیه بین این باشگاه و این ستاره انگلیسی خبر داده‌اند.

توافق ستاره جنجالی با یووه: یونایتد کوتاه نمی‌آید

حالا اسکای اسپرت ایتالیا خبر داده است که مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال این بازیکن آغاز شده و یوونتوس پیشنهاد اول را به مدیران یونایتد ارائه کرده است. آنها ۳۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتن او پیشنهاد داده‌اند اما پیش‌بینی می‌شود که با پاسخ منفی شیاطین سرخ روبرو شوند.

عملکرد درخشان گرینوود باعث شده است که آنها حاضر به فروش این بازیکن با مبلغی کمتر از ۵۰ میلیون یورو نباشند اما یوونتوس مصمم است که این رقم را در مذاکرات با یونایتد به شکل قابل توجهی کاهش دهد اما بعید است که یونایتد در این باره کوتاه بیاید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا