ورزش

توخل: از دیدن تمرینات نویر مشعوف می‌شوم

مانوئل نویر، دروازه‌بان پرافتخار بایرن که پس از مصدومیت شدید، از ماه دسامبر در این باشگاه حضور ندارد، به توانبخشی خود در مونیخ ادامه می‌دهد.

به گزارش ورزش سه، چهار ماه بعد از شکستن پای مانوئل نویر در حال اسکی و در شرایطی که آلمان با وجود او در دور اول رقابت‌های جام جهانی حذف شد، این گلر باتجربه به بازتوانی خود در مونیخ ادامه می‌دهد.

این گلر ۳۷ ساله که جای خود را به یان زومر داده، به طرز عجیبی در تحلیل‌های پس از شکست بایرن مقابل سیتی، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد؛ جایی که کارشناسان عقیده داشتند اگر او درون دروازه بایرن بود، این گل‌ها را از حریف تحمل نمی‌کرد.

اما در آستانه بازی هافنهایم، توماس توخل، سرمربی بایرن، خبرهایی از کاپیتان تیم خود داشت که البته تا پایان این فصل به میدان نخواهد آمد. توخل در نشست مطبوعاتی دیروز گفت: تماشای مانوئل در حال انجام توانبخشی بسیار لذت‌بخش است، چرا که او هر روز پیشرفت می‌کند.

او ادامه داد: احساس خوبی بود که از نزدیک او را تماشا کردم.‌ در حال حاضر ما فقط منتظریم و او را در این مسیر تشویق می‌کنیم. او کاپیتان تیم ملی آلمان است و وقتی درباره مانوئل حرف می‌زنید، هرگز این موضوع را فراموش نکنید. ما در مورد یک شخصیت بزرگ فوتبالی و ورزشی در آلمان و بایرن مونیخ صحبت می‌کنیم و بنابراین او همیشه از حمایت ما برخوردار خواهد بود.

وقتی از توخل درباره این سوال شد که دوباره شماره یک بایرن خواهد شد، او در پاسخ گفت: این مسئله فعلا موضوعیتی ندارد.

1852496

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا