ورزش

توخل: خیلی درگیر جذب اوبامیانگ نیستم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، تمایلی به واکنش در مورد احتمال جذب پی‌یر آمریک اوبامیانگ در پنجره تابستانی نشان نداد.

به گزارش “ورزش سه”، آبی های لندن به دنبال جذب مهاجم جدید هستند و شایعاتی در مورد احتمال انتقال پی‌یر آمریک اوبامیانگ به این تیم شنیده شده است. چلسی در اولین هفته این فصل لیگ برتر در گودیسون پارک مهمان اورتون خواهد بود و فصل برای شاگردان توماس توخل دشوار آغاز می شود. حالا این سرمربی آلمانی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و مدعی شد برای فرانک لمپارد، اسطوره باشگاه چلسی و سرمربی فعلی اورتون احترام زیادی قائل است.

توماس توخل گفت: “ما اواخر فصل گذشته در خانه اورتون بازی کردیم و شکست خوردیم. ما خیلی خوب این دیدار را به یاد داریم و کاملا می دانیم چه شرایطی در راه است. فضای فوق العاده، هواداران و تیم احساسی و البته چند چهره آشنا روی نیمکت حریف. فاصله دو نیمکت در خانه اورتون چندان زیاد نیست، اما ما چیزی جز احترام به فرانک لمپارد و کادرش نداریم. در مسابقه اواخر فصل قبل مغلوب شدیم و مطلقاً دوست نداریم این اتفاق تکرار شود. می دانیم چه شرایطی در پیش است و آماده این بازی خواهیم بود.

من فکر می کنم که باشگاه هایی مانند منچستریونایتد، تاتنهام و آرسنال در پیش فصل و بازار نقل و به خوبی نشان دادند که چه برنامه و آرزویی در ذهن دارند. آنها مشخصا می خواهند به ما برسند و در ادامه به دو تیم برتر نزدیک شوند و این برای من بسیار واضح است. ما باید برای بازی رو شنبه آماده باشیم و این اتفاق رخ خواهد داد.

احتمال جذب پی‌یر آمریک اوبامیانگ؟ او 79 گل زیر نظر من در دورتموند به ثمر رساند و من به این عدد علاقمند هستم، اما بیشتر از این نمی توانم حرفی بزنم. اسامی زیادی وجود دارد که گاهی دلیلش مطرح شدن آن در باشگاه و گاهی اوقات حدس و گمان کامل است. ما چندان درگیر این مسائل نخواهیم شد.

اضافه شدن کالیدو کولیبالی به ترکیب تیم؟ ما برای سال های متمادی به دنبال جذب این بازیکن بودیم. من و کادرم بارها برای خرید کولیبالی تلاش کردیم و البته هرگز موفق نشدیم، زیرا جذب بازیکن از ناپولی بسیار سخت است و آنها معروف هستند که بازیکنان تیم خود را در کنار هم نگه می‌دارند. کولیبالی مانند یک رهبر است و ما اطلاعات مثبتی در مورد او از ادو و جورجینیو گرفتیم. او یک مرد فوق العاده، رهبر رختکن، آرام و یک الگو محسوب می شود. وقتی فرصت خرید کولیبالی پیش آمد این کار را انجام دادیم، او اولویت اصلی ما بود و من بسیار خوشحالم که این بازیکن حالا در کنار ماست.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا