ورزش

توصیه توخل به یونایتد: ستاره رئال را بخرید!

توماس توخل به مدیران منچستریونایتد اعلام کرده بود که باید برای جذب آنتونیو رودیگر اقدام کنند.

به گزارش “ورزش سه”، عملکرد اریک تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد در فصلی که گذشت باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او باشند و بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده بودند که او فصل آینده  قرار نیست در اولدترافورد حضور داشته باشد.

یکی از گزینه‌های جدی برای جانشینی این مربی هلندی، توخل بود. او پس از فصل پرفراز و نشیب و نه چندان خوبی که با بایرن مونیخ سپری کرد با توافقی دو طرفه از این باشگاه جدا شد و در حال حاضر هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است. گفته می‌شود که مذاکرات یونایتد با او بسیار جدی دنبال شد اما در نهایت به نتیجه نرسید.

توصیه توخل به یونایتد: ستاره رئال را بخرید!

حالا روزنامه انگلیسی تایمز خبر داده است که این مربی آلمانی در طول مذاکراتش با مدیران یونایتد به آنها اعلام کرده بود که باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای به خدمت گرفتن رودیگر از رئال مادرید اقدام کنند و این یکی از شروط او برای حضور در این تیم بود.

توخل سابقه همکاری با این بازیکن در طول دوران حضورش در چلسی را داشت و معتقد است که او در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا به حساب می‌آید و می‌تواند نقش مهمی را برای یونایتد ایفا کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا