ورزش

توصیه هالند به خرید لیورپول: حریم شخصی‌ات را حفظ کن

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، به انتقال دومنیک سوبوسلای، همبازی سابقش، به لیورپول واکنش نشان داده است.

به گزارش “ورزش سه”، دومنیک سوبوسلای در روز یکشنبه با امضای قراردادی 5 ساله رسماً انتقال 69 میلیون یورویی خود را از لایپزیش تکمیل کرد.

دومنیک سوبوسلای فاش کرد که پس از تکمیل انتقالش به لیورپول در روز یکشنبه با ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، تماس گرفته و از او مشاوره گرفته است.

سوبوسلای در دوران همکاری با ردبول سالزبورگ با هالند دوستی نزدیکی داشت و شماره 8 جدید لیورپول فکر می کند که ممکن است پس از گفتگو با مهاجم نروژی، حتی در انگلیس با یکدیگر همسایه شوند.

سوبوسلای به Nemzeti Sport مستقر در مجارستان گفت:”ما صحبت کرده ایم. به حدی که ارلینگ هالند در مورد یافتن املاک و مستغلات نیز به من توصیه کرده و ممکن است همسایه یکدیگر شویم. من از او یاد گرفتم که چندین بازیکن در بین فاصله دو شهر منچستر و لیورپول در یک منطقه آرام زندگی می کنند که در آنجا می توان حریم خصوصی را حفظ کرد و روز دوشنبه خواهم دید که او در مورد چه چیزی صحبت می کرد، بسیار کنجکاو هستم. البته، با کنار گذاشتن دوستی‌مان در بازی‌های لیورپول و منچستر سیتی، مطمئناً تجربه فوق‌العاده‌ای برای بازی مقابل یکدیگر خواهیم داشت.”

1894124

سوبوسلای همچنین از پیتر گولاچی، دروازه بان سابق لیورپول که در لایپزیش بازی می‌کرد، مشورت گرفت و افزود:”من قبلاً با او صحبت کرده ام و او می داند که رابطه ما چگونه است. او در لایپزیش بود که وقتی به آنجا رسیدم، از همان لحظه اول می توانستم روی حمایت او حساب کنم. او هم تیمی بسیار خوبی برایم بود و امیدوارم مصدومیتش را پشت سر بگذارد و یک بازی دیگر در لیگ قهرمانان بین لیورپول و لایپزیش برگزار شود که در آن او بتواند ضربه ایستگاهی من را مهار کند.”

سوبوسلای همینطور درباره برنامه‌هایش برای شروع تمرینات با لیورپول گفت:”باید کارهای اداری‌ام را انجام دهم و سپس به برخی از املاکی که می خواهم در آن‌ها زندگی کنم نگاه می‌کنم. سپس باید به لایپزیش بروم، وسایلم را جمع کنم، با باشگاه سابقم خداحافظی کنم، از همه برای حمایت، عشق و تشویقشان تشکر کنم و سپس به بوداپست بروم. اما حداکثر تا دهم جولای به لیورپول بازخواهم گشت، زیرا در روز یازدهم در تیم جدیدم تمرین خواهم کرد.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا