ورزش

توضیحات ماجدی درباره اتفاقات جنجالی هیئت فوتبال

هیچ هراسی از صفحات مجازی ندارم؛

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران، به اتفاقات و تجمعات روز گذشته مقابل ساختمان هیئت فوتبال واکنش نشان داد و مصاحبه‌ای جنجالی در جمع خبرنگاران داشت.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته تعدادی از مربیان و بازیکنان منتصب به یک تیم جوانان تهران که به احکام کمیته انضباطی هیئت فوتبال تهران اعتراض داشتند، با تجمعات و شعارهای خود علیه اعضای هیئت فوتبال تهران حسابی سر و صدا بر پا کردند. این موضوع باعث شد تا ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران طی بیانیه‌ای به اتفاق عجیب رخ داده واکنش نشان بدهد.

اگرچه این پایان ماجرا نیست. ماجدی پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان و در حالی که قصد ورود به جایگاه را داشت، برای دقایقی در جمع خبرنگاران در خصوص وقایع روز گذشته توضیحات جنجالی داشت.

توضیحات ماجدی درباره اتفاقات جنجالی هیئت فوتبال

ماجدی درباره حواشی دیروز هیئت فوتبال استان تهران گفت: انضباطی، استیناف و اخلاق کمیته‌های مستقلی هستند که خودشان تصمیم می‌گیرند. در هر کمیته ما ۵-۶ قاضی و وکیل حضور دارند و به خوبی می‌توانند قوانین را تشریح کنند. ما در هیچ پرونده‌ای دخالت نمی‌کنیم و امروز برای اولین بار اتفاق افتاد. من حس می‌کنم که خط‌دهی شده بوده و کسانی که بودند به کمیته اخلاق احضار خواهند شد.

او ادامه داد: بنده هیچ هراسی از صفحات مجازی ندارم. آن چیزی که قانون است را سعی می‌کنم انجام دهم. شاید به ضرر برخی باشد. آن چیزی که قانون است را انجام می‌دهیم و با کسانی که امروز این کار را کردند، با شدیدترین قوانین برخورد می‌کنیم و صد درصد آنها را به کمیته اخلاق ارجاع می‌دهیم. اگر می‌خواهد اینگونه باشد که سر هر رایی ۱۰ نفر بیایند که نمی‌شود فوتبال را مدیریت کرد. اگر می‌خواهیم به حق برسیم باید به قوانین تمکین کنیم.

ماجدی با اشاره به صفحات هواداری در فضای مجازی عنوان کرد: رسالت ما برگزاری مسابقات، شناسایی استعدادها و برگزاری مراسم‌هاست. از دماوند تا ملارد باید این کار را بکنیم و وظیفه ما این نیست که ببینیم فلان صفحه چه می‌گوید. من درخواست می‌کنم که تمام دستگاه‌های نظارتی و امنیتی با ما بیشتر جلسه بگذارند. ما معرفی می‌کنیم و خواهش می‌کنم جلوگیری کنند زیرا این موضوع دارد به فوتبال ما ضربه می‌زند و بیشتر آن نیز غرض‌های شخصی است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا