ورزش

توضیح کروس درباره دلیل موفقیت مثلث معروف رئال

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، درباره مثلثی که طی سال‌های اخیر کنار لوکا مودریچ و کاسمیرو تشکیل داده اند صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید موفق شد با تک گل وینیسیوس جونیور و البته با اتکا به درخشش خیره کننده تیبو کورتوا برای چهاردهمین بار قهرمان چمپیونزلیگ شود. بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین دلایل این قهرمانی رئال مادرید مانند تمام موفقیت های این تیم در سال‌های اخیر، عملکرد فوق‌العاده مثلث خط هافبک آنها بوده است؛ جایی که تونی کروس در کنار لوکا مودریچ و کاسمیرو باز هم درخشان ظاهر شدند و پنجمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را تجربه کردند.

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، در جدیدترین مصاحبه خود درباره علت موفقیت خط هافبک این تیم در سال‌های اخیر صحبت کرده و می‌گوید: “هر کدام از ما می دانیم که دیگری چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری را نمی تواند انجام دهد. این به ما کمک می‌کند به خصوص در بازی های بزرگ، خوب عمل کنیم. در این فصل ما والورده و کاماویگا را نیز داشتیم، بنابراین در مجموع می‌توانیم در سطح بسیار بالایی بازی کنیم.
کاماوینگا و والورده برای تیم بسیار مهم هستند. آنها فشار خوبی به ما وارد کردند و همچنین در مقطعی باید به طور کامل جایگزین ما شوند.”

تونی کروس موفق شده پنج بار با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود که هر کدام از آنها برای او شیرینی خاصی داشته است. با این حال وقتی از ستاره آلمانی سوال شد که خاص ترین قهرمانی در چمپیونزلیگ کدام یک بوده در جواب گفت: “هر پنج عنوان قهرمانی من در چمپیونزلیگ ویژه بوده اما صادقانه بگویم قهرمانی در این فصل چیزی بود که من کمتر از همه انتظار کسب آن را داشتم.”

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا