ورزش

تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان مشخص شد


عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تکلیف سرمربی تیم ملی بانوان مشخص شد و آزمون به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طهمورث حیدری پس از جلسه طولانی هیأت رئیسه فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه چرا این جلسه اینقدر طولانی شد، اظهار داشت: بندهای صورت جلسه بسیار زیاد بودند و مطالب زیاد بود البته تصمیمات خوبی هم گرفته شد. 

وی در مورد نایب رئیس بانوان در این جلسه صحبت شده، گفت: جلسه امروز 23-24 بند داشت. رئیس فدراسیون فوتبال هم مطالب مهمی بیان کردند. در مورد نایب رئیس بانون هم قانون اقتضا می‌کند ما کارمان را ادامه بدهیم و طبق اساسنامه نایب رئیس بانوان در دومین جلسه رسمی است که حضور نداشته است.

وی در مورد حکم ریاست سازمان لیگ فوتسال برای اصولی صادر شده یا نه، گفت: نه، هنوز انتخابی صورت نگرفته است. البته نظر رئیس فدراسیون فوتبال این است که کمیته فوتسال و سازمان لیگ در کنار هم باشند که البته قانون هم همین است و ان‌شاءالله رئیس فدراسیون فوتبال در موردش تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی امید تصمیم‌گیری شد یا نه، عنوان کرد: نه، صحبتی در این مورد نشده است. 

حیدری در مورد اینکه برای سرمربی تیم ملی بانوان هم تصمیم‌گیری شد یا نه، گفت: بله، اجازه بدهید در آن خصوص سخنگوی فدراسیون فوتبال صحبت کند. شاید حق من نباشد که بگویم. قرار شد سرکار خانم آزمون به کارشان ادامه بدهند و ان‌شاءالله تیم بلاروس می‌آید خانم آزمون هم به کارشان ادامه دهند.

وی درمورد VAR گفت: در این مورد بحث‌های خوبی شد. قرار شد توسط کمیته داوران انجام شود. اجازه بدهید در بحث‌های دیگران من توضیح ندهم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا