ورزش

تیم روس با ستاره ایرانی برای جبران عجله داشت!

لژیونرها؛

اورال اوفا در دومین مسابقه خود در کاپ روسیه به پیروزی دست یافت.

به گزارش “ورزش سه”، اورال اوفا که ستاره تیم ملی والیبال ایران یعنی امیرحسین اسفندیار را در اختیار دارد، در هفته های اخیر لیگ روسیه نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و اتفاقاً دریافت کننده قدرتی ایرانی نیز جزو بازیکنان کلیدی این تیم بوده است.

با این حال رقابت های والیبال در روسیه تنها به سوپرلیگ محدود نمی‌شود چراکه این کشور یکی از فشرده ترین مسابقات باشگاهی را در اختیار دارد و یکی از این تورنمنت ها رقابت های کاپ روسیه است.

اورال اوفا روز گذشته در چهارچوب اولین بازی خود در رقابت‌های کاپ روسیه به مصاف لوکوموتیو رفت و در نهایت با نتیجه 3-1 کار را به حریف خود واگذار کرد تا شروع خوبی در این تورنمنت تجربه نکرده باشد.  
در همین راستا اوفا امروز در دومین دیدار خود در مرحله گروهی کاپ روسیه به مصاف دینامو لو رفت و با نتیجه 3-1 حریف خود را از پیش رو برداشت. اوفا در ست های اول، سوم و چهارم با نتایج 25-20، 25-23 و 25-22 به پیروزی رسید و تنها در ست دوم کار را با نتیجه 25-15 به حریف خود واگذار کرد.

همچون مسابقات قبلی امیرحسین اسفندیار در این بازی نیز یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بود و موفق شد با کسب 13 امتیاز نقش مهمی در این برده ارزشمند اوفا ایفا کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا