ورزش

تیم مهری و ساپینتو سه بر صفر بازنده اعلام شد!

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس

پس از اتفاقات رخ داده در دیدار آپوئل و نئا سالامیس، تیم ساپینتو و مهری با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام شد.

به گزارش “ورزش سه”، آپوئل روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه در تک مسابقه‌ای از دور دوم مسابقات جام حذفی قبرس موسوم به کوکاکولا کاپ به مصاف نئا سالامیس رفت. شاگردان ساپینتو در دقیقه 37 و در پی اخراج آیسام چیباکه 10 نفره شدند.

اما در دقیقه 51 و پس از اتفاقات جنجالی که کنار زمین رخ داد، بازی متوقف شد. در این دقیقه از مسابقه، ترقه‌ای به سمت بازیکنان نئا سالامینا که در حال گرم کردن بودند، افتاد که باعث مصدومیت جورج پاپاژئورگیو شد. این بازیکن روی زمین افتاد و بلافاصله منلاوس آنتونیو داور مسابقه بازی را متوقف کرد و راهی رختکن شد.

1986977
1986978

در نهایت نیز داور مسابقه از تصمیم خود برای لغو این بازی خبر داد. پس از بازبینی فیلم‌های استادیوم، مشخص شد که این ترقه دست‌ساز از سمت جایگاه هواداران آپوئل به درون زمین فرستاده شده و حتی یک جوان 22 ساله نیز در این زمینه بازداشت شد که سپس مشخص شد یکی از اقوام نزدیک این فرد، ترقه را به درون زمین پرتاب کرده است.

در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس رأی خود را در این خصوص صادر کرد که با وجود مهمان بودن آپوئل در این مسابقه و برگزاری این دیدار در زمین حریف، نتیجه بازی سه بر صفر به سود نئا سالامیس اعلام و آپوئل 15 هزار یورو نیز جریمه شد.

هر چند که آپوئل به رأی صادره شکایت کرده ولی به نظر می‌رسد تیم ساپینتو خیلی زود شانس قهرمانی در یکی از جام‌های داخلی لیگ قبرس را از دست داد و حالا او و سعید مهری باید تمرکز خود را روی رقابت‌های لیگ بگذارند، جایی که آپوئل با چهار امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دوم، در صدر جدول قرار دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا