ورزش

تیم پاسارگاد قم در هفته های اخیر فشار زیادی را تحمل کرده است

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم:

تبریز – سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: در مورد امکانات خیلی جاها تحت فشار بودیم و کادر فنی و بازیکنان اذیت شدند.

حسین صبوری شامگاه پنج شنبه پس از شکست هفت بر یک تیمش مقابل تیم مس ضمن تبریک به تیم میزبان به خاطر بردشان، در گفت و گو با مهر افزود: نتیجه بازی عادلانه نبود با اینکه تیم میزبان از ما سر بود ولی به لحاظ فنی نتیجه بازی می‌توانست نزدیکتر باشد.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم عنوان کرد: ما تنها ۲،۳ بازیکن بزرگسال داشتیم و همه بازیکنان رده امید بودند و تجربه کافی نداشتیم.

صبوری با بیان اینکه تنها موفقیت تیم مس همین باتجربه بودنشان بود، اذعان داشت: معتقد هستم در بیشتر صحنه‌های بازی امروز هر ۲ تیم برابر بودند و این تجربه بازیکنان مس بود که توانستند بازی را با اختلاف زیاد برنده شوند.

وی با اشاره به اینکه ما در مقابل مس بیشتر موقعیت سوزی کردیم، اظهار کرد: می‌توانستیم بیشتر از یک گل بدست بیاوریم که قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم.

صبوری در مورد ادامه راه تیم پاسارگاد قم یادآور شد: در ادامه راه پنج بازی باقی مانده را آبرومندانه بازی خواهیم کرد تا لیگ را پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال پاسارگاد قم، با بیان اینکه شرایط سختی داشتیم و در مورد امکانات مان خیلی جاها تحت فشار بودیم و کادر فنی و بازیکنان خیلی اذیت شدند ولی تلاش خواهیم کرد بازی‌های آتی را تمام کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی اضافه کرد: امروز مقابل مس سونگون چهار بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم و با اینکه میانگین سنی تیم کمتر از ۲۲ سال است با بازی دادن بازیکنان جوان این میانگین کمتر هم شد ولی با این حال تجربه خوبی برای آینده بازیکنان تیم بود.

تیم آنا صنعت پاسارگاد قم با شکست ۷ بر یک مقابل مس سونگون با ۳۱ امتیاز به رده ششم جدول لیگ برتر فوتسال سقوط کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا