ورزش

تیکدری: لذت بردم، عجب جوی داشت استادیوم

نساجی با هواداران خود قدرتمند است؛

بازیکن گل‌گهر پس از پیروزی برابر نساجی از هواداران این تیم قائمشهری تمجید کرد.

به گزارش “ورزش سه”، مهدی تیکدری پس از پیروزی برابر نساجی در قائمشهر در گفت‌گو با خبرنگار ما عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. می‌دانستیم نساجی با هواداران خود قدرتمند است و تیم خوبی دارند. برنامه داشتیم که برای سه امتیاز وارد بازی شویم و خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم.

او با اشاره به دیدار هفته آینده گل‌گهر گفت: باید برای بازی بعد ریکاوری کنیم. ملوان یک پیروزی خوب آورد و بازی سختی داریم. ان‌شاءالله بتوانیم از آن بازی هم سربلند خارج شویم.

تیکدری درباره نتایج گل‌گهر در سه هفته ابتدایی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم خوب شروع کنیم. امسال تیمی یک‌دل داریم و ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه راه هم به همین شکل تیم قدرتمندی باشیم و نتایجی درخور شأن تیم گل‌گهر بگیریم.

بازیکن گل‌گهر در خصوص بازی برابر هواداران نساجی گفت: آدم لذت می‌برد که هواداران را می‌بیند. ان‌شاءالله که همه جا هواداران خانم و آقا وارد استادیوم شوند. فوتبال بدون هواداران معنی ندارد و ان‌شاءالله که تیم خوب نساجی هم بتواند در ادامه راه و همچنین آسیا نتایج خوبی بگیرد. این هواداران حیف هستند و لیاقت پیروزی در هر مسابقه را دارند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا