ورزش

جانشین مصدوم جدید هلند: ستاره سری A در یورو!

پس از مصدومیت برایان بروبی، ستاره تیم ملی هلند، یوشوا زیرکزی به‌عنوان جانشین او فراخوانده شد.

به گزارش “ورزش سه”، سریال‌ مصدومیت‌ها در تیم ملی هلند روز چهارشنبه با مصدومیت برایان بروبی ادامه پیدا کرد و گفته شد که او هم مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از دست خواهد داد.

اوایل جلسه تمرینی چهارشنبه، بروبی مجبور شد تمرینات را زودتر متوقف کند و نتوانست با دیگر بازیکنان به تمرین ادامه دهد. او به همراه دو تن از اعضای کادر پزشکی زمین تمرین هلند در ولفسبورگ را ترک کرد.

پیش از او تئون کوپماینرز و فرانکی دی‌یونگ دو ستاره دیگر تیم ملی هلند هم به دلیل مصدومیت مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از دست داده بودند و امروز نوبت بروبی بود.

جانشین مصدوم جدید هلند: ستاره سری A در یورو!

طبق گفته برخی رسانه‌های هلندی او حدود دو تا سه هفته مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را در یورو همراهی کند. آنها همچنین تأیید کرده‌اند که یوشوا زیرکزی، ستاره بولونیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳، به جای این بازیکن به تیم ملی دعوت شده است.

هلندی‌ها در دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ با فرانسه، اتریش و لهستان هم‌گروه هستند و با وجود این مصدومیت‌ها، کار بسیار سختی برای صعود از گروه خواهند داشت.

زیرکزی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ توانست عملکرد خوبی در بولونیا داشته باشد. او در ۳۴ بازی در سری A موفق به ثبت ۱۱ گل و ۴ پاس گل شد و از بازیکنان کلیدی تیم جذاب تیاگو موتا بود.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا