ورزش

جانشین یامگا آماده شروع مجدد لیگ (عکس)

حردانی بازهم عصای دست نکونام می‌شود؟

صالح حردانی با انگیزه خاصی در دیدار تدارکاتی مقابل مس به میدان رفت.

به گزارش ورزش سه، صالح حردانی مدافع استقلال پیش از پایان نیم فصل در غیاب مدافعان این تیم با تصمیم نکونام در پست دفاع میانی به میدان رفت و به خوبی جای خالی مرادمند و سلیمی را برای این تیم پر کرد و حالا در غیاب کوین یامگا باید در پست تخصصی‌اش بازی کند و در غیاب ستاره فرانسوی استقلال جای خالی او را در ترکیب این تیم پر کند.

حردانی از زمان حضور در استقلال همزمان با کوین یامگا در این تیم حضور داشته و معمولا تحت تاثیر عملکرد خوب این بازیکن روی نیمکت استقلال قرار گرفته و در صورتی که او در پست دیگری به میدان رفته حضور همزمان در زمین را هم تجربه کرده است اما حالا یک مسئولیت سنگین دارد تا در غیاب او بتواند روند موفقی که این بازیکن فرانسوی پیش گرفته بود را ادامه دهد و سمت راست استقلال را در فاز تهاجمی و تدافعی تقویت کند.

1989037

حردانی سبک متفاوتی نسبت به کوین یامگا دارد و این تفاوت قطعا در جریان بازی استقلال هم دیده خواهد شد، او میل به هجوم و نفوذ بیشتری دارد و علاقه دارد تا در لب خط حرکات خود را دنبال کند و در نقطه مقابل کوین یامگا معمولا حرکات خود را بدون توپ انجام می‌داد و سعی می‌کرد درون محوطه یا نزدیک به آن صاحب توپ شود.

1989036

حردانی با عملکرد خوبی که در پایان نیم فصل نخست به نمایش گذاشت و انگیزه بالایی که در تمرینات استقلال نشان می‌دهد می‌تواند یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال در شروع مجدد لیگ باشد و از فرصتی که برای حضور ثابت در اختیار او قرار گرفته نهایت استفاده را ببرد.

استقلالی‌ها در حال حاضر صالح حردانی و سامان تورانیان مدافع جوان تیم ملی امید را در این پست در اختیار دارند و در ادامه لیگ منتظر بازگشت ستاره‌فرانسوی خواهند ماند،مدت زمان بازگشت یامگا به تمرینات مشخص نیست و در ادامه لیگ باید با این دو بازیکن سمت راست را تقویت کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا