ورزش

جانشین یان زومر در بایرن مشخص شد

گلر گرجستانی والنسیا

بایرن مونیخ قصد دارد گئورگی مامارداشویلی را جانشین یان زومر کند. گلر سوئیسی می‌تواند با استفاده از بندی در قراردادش بایرن را ترک کند.

به گزارش “ورزش سه”، یان زومر، دروازه‌بان ملی‌پوش سوئیسی، در ژانویه گذشته از مونشن گلادباخ به بایرن مونیخ منتقل شد تا در طول 6 ماه گذشته جای خالی مانوئل نویر مصدوم را در این تیم پر کند.

1881153

با اعلام نشریه بیلد آلمان، در شرایطی که الکساندر نوبل پس از پایان قرضی‌اش در موناکو در حال بازگشت به بایرن مونیخ است، باشگاه اشتوتگارت تمایل خود را برای جذب یان زومر نشان داده است.

زومر که نگران است با بازگشت مانوئل نویر به میادین در فصل آینده، پیش از مسابقات یورو 2024 موقعیت خود را در تیم ملی سوئیس از دست بدهد، تنها 6 ماه پس از انتقال به جمع باواریایی‌ها به ترک این تیم فکر می‌کند. در قرارداد او نیز بندی وجود دارد که بر اساس آن می‌تواند بایرن را در همین تابستان ترک کند.

1839159

طبق گزارش فابریتزیو رومانو، بایرن مونیخ که می‌داند زومر قصد جدایی دارد، روی گئورگی مامارداشویلی، دروازه‌بان گرجستانی والنسیا، تمرکز کرده است و از باشگاه اسپانیایی درخواست کرده تا رقم جدایی او را اعلام کند. 

مامارداشویلی فصل قبل از بهترین‌های والنسیا بود و در فصلی که این تیم تا مرز سقوط نیز پیش رفت، از معدود ستاره‌های تیم بود. بایرن معتقد است او می‌تواند ذخیره‌ای مطمئن برای نویر باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا