ورزش

جایگاه خبرنگاران اجاره داده شد/ سردار همچنان محبوب تماشاگران

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶؛

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در حالی برگزار شد که بی نظمی عجیبی در ورود تماشاگران به چشم می‌آمد. 

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب در حالی برگزار شد که حاشیه هایی را به همراه داشت.

* بی نظمی امروز برای ورود اعضای هیات رییسه و مدیران وزارت ورزش و تعدادی از نمایندگان مجلس به جایگاه خبرنگاران نیز رسید. تا جایی که یکی از ردیف های جایگاه منتصب به اهالی رسانه در اختیار افراد متفرقه قرار گرفت.

* سردار آزمون یکی از محبوب ترین بازیکنان امروز تیم ملی در ورزشگاه بود که هر بار پا به توپ شد مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* حدود ۲۵ هزار تماشاگر برای تماشای دیدار به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* اعضای تیم ملی فوتبال جوانان در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی و پشت دروازه نشسته بودند و بازی را تماشا می کردند.

* امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران همچون سرمربی تیم ملی ازبکستان از ابتدا ایستاده در کنار زمین بازی را دنبال کرد.

* قلعه نویی نسبت به تصمیمات داور در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی اعتراض داشت که این موضوع را بارها به داور چهارم اطلاع داد.

* اشتباهات متوالی خط دفاعی تیم ملی ایران موجب شد تا قلعه نویی به شدت به مدافعان تیم دفاع کند و شجاع خلیل زاده را دلیل اصلی خلق موقعیت برای اوستون اورونوف در دقیقه ۳۳ دیدار دانست.

* ناظر امنیتی AFC در اواخر نیمه اول تمام افراد حاضر در جایگاه خبرنگاران را بیرون کرد و اعلام کرد حضور این افراد جریمه سنگین به همراه خواهد داشت. این در حالی است که عده ای از این افراد حاضر نشدند جایگاه را ترک نمایند که این موضوع به افسر AFC گزارش داده شد.

* امیر قلعه نویی به شدت از عملکرد تیم ملی ناراضی است و این موضوع را به تکان دادن سر نشان می دهد و از عدم حرکت مدافعان به سمت جلو کاملا ناراضی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا