ورزش

جرارد مورنو بازی با لیورپول را از دست داد؟

شوک به ویارئال در آستانه نیمه‌نهایی

مهاجم کاتالانی پس از احساس ناراحتی در ناحیه همسترینگ برابر ختافه تعویض شد.

به گزارش “ورزش سه” در حالی که ویارئال سرمست از صعود به نیمه‌هایی چمپیونزلیگ در بهترین شرایط روحی و فنی قرار داشت و در نیمه اول برابر ختافه با دو گل از حریفش جلو بود، ناگهان ورق برای این تیم برگشت.
پس از شروع مجدد بازی در نیمه دوم، در یک چشم به هم زدن، ختافه اختلاف را کاهش داد و در اتفاقی بدتر از آن، جرارد مورنو با مشاهده یک ناراحتی عضلانی جدید درخواست کرد تا تعویض شود. بلافاصله پس از آن زنگ هشدار برای زیردریایی زرد به صدا درآمد. بدترین خبر ممکن در یکی از هیجان انگیزترین مقاطع تاریخ ویارئال.
در فاصله بیش از یک هفته تا رویارویی با لیورپول در نیمه نهایی، حضور مهاجم کاتالانی ویارئال در این مسابقه نامعلوم است. به خصوص با توجه به سابقه مصدومیت هایی که در این فصل مورنو را رها نکرده و بیش از 5 بار او را از همراهی تیمش باز داشته است.
ناراحتی همسترینگ
باشگاه اعلام کرد که این فوتبالیست به دلیل احساس ناراحتی در ناحیه همسترینگ مجبور به بیرون آمدن از زمین شد. صحبت های اونای امری بعد از بازی هم باعث خوش بینی نمی شود: “این یک آسیب عضلانی است، ما فکر می کردیم که آخرین مصدومیت او را به خوبی تحمل کرده ایم، اما این‌طور نشده و او دوباره متحمل مصدومیت شده است. در ناامیدی، باید با صبر و حوصله کار کرد.”

مصیبت این مهاجم بین المللی از 2 سپتامبر با تیم ملی زمانی که او در برابر سوئد مصدوم شد آغاز شد. این بازیکن 11 روز بعد دوباره به شرایط بازی رسید و دوباره مصدوم شد و این بار تقریباً یک ماه را دور از زمین گذراند. بازگشت مجدد به مستطیل سبز دیری نپایید؛ فقط سه بازی! در 23 اکتبر، مقابل اتلتیکو، ستاره زردها دوباره مضدوم شد. یک مصدومیت بزرگ که او را تقریباً 40 روز از میادین دور نگه داشت. در دسامبر او دوباره آماده بازی شد و در 16 ژانویه به درمانگاه بازگشت. مصدومیت چهارم و این بار 20 روز!
در ابتدای فوریه در زمین بتیس، او پنجمین مصدومیت فصل را متحمل شد. باشگاه تصمیم گرفت که این فوتبالیست بیش از یک ماه فیزیوتراپی کند تا یک برنامه کاری مشخص را طی کند بلکه از مشکلات بعدی جلوگیری شود. اکنون یک مصدومیت جدید در لحظه کلیدی فصل از راه می رسد.
جرارد که از زمان بازگشتش به یک بازیکن کلیدی در مسابقات حذفی مقابل یوونتوس و بایرن مونیخ تبدیل شده بود و نقش زیادی در شگفتی‌سازی‌های زیردریایی زرد داشت.
گفتنی است پس طی دوران نقاهت از آخرین مصدومیت، مورنو تنها در چهار بازی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا