ورزش

جشن صدرنشینی با این مهمان ویژه (عکس)

حساس‌ترین دیدار هفته‌ی پنجم مرحله‌ی گروهی لیگ برتر والیبال زنان، با حضور مهمانان ویژه در سالن فدراسیون والیبال برگزار گردید.

به‌گزارش “ورزش سه” هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان ایران، ظهر جمعه از ساعت ۱۳ درحالی آغاز شد که توجهات به حساس‌ترین دیدار این هفته بین دو تیم سریک گنبد و سایپا بود، برنده این دیدار با پیشی گرفتن از رقیب روبرو و همچنین ذوب‌آهن اصفهان به صدر جدول صعود می‌کرد.

اما در جریان این دیدار حضور مهمانان ویژه توجه حاضرین را به خود جلب کرد، از سرمربی ایتالیایی تیم ملی که پیش از این هم نشان داده پای ثابت تماشای دیدارهای حساس است و برای این منظور به سایر استان‌ها نیز سفر می‌کند تا مادر سردار آزمون که تماشاگر ویژه دیدار حساس تیمشان مقابل سایپا بودند.

سریک گنبد به مالکیت سردار آزمون و توسط خانواده‌ی او در استان گلستان اداره می‌شود و حتی خواهر آزمون به عنوان سرپرست در این تیم فعال است، تیمی که بر اساس صحبت‌های نیلوفر حجتی سرمربی این تیم؛ از امکانات اروپایی برخوردار است و بعد از هر پیروزی نیز اعضای این تیم پاداش ویژه دریافت می‌کنند.

پس از این بازی، سریک با پیروزی قاطعانه در سه ست اول مسابقه برابر سایپا با ۱۴ امتیاز به صدر جدول صعود کرد و پس از آن ذوب‌آهن و سایپا به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در رتبه‌های بعدی جدول مرحله‌ی اول لیگ برتر والیبال زنان قرار گرفته‌اند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا