ورزش

جعفری: فولاد را می‌بریم تا شخصیت‌مان را نشان بدهیم

خیلی زود به رتبه‌های بالاتر می‌رسیم؛

هافبک ذوب‌آهن تاکید کرد برای کسب سه امتیاز دیدار مقابل فولاد به اهواز رفته‌اند.

به گزارش”ورزش سه”، سجاد جعفری درباره شرایط ذوب‌آهن قبل از دیدار با فولاد اظهار کرد: پس از بردی که مقابل شهرخودرو داشتیم و روحیه بالایی که در تیم به وجود آمد، تمرینات خوبی در یک هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و برای بازی با فولاد کاملا آماده شدیم و می‌خواهیم دوباره بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

او با اشاره به اهمیت پیروزی مقابل فولاد عنوان کرد: برای اینکه روند خوبمان را ادامه بدهیم و شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم، نیاز به برد در این مسابقه داریم. فولاد تیم با کیفیت و سرسختی است ولی ضمن احترام به آنها، ما باید در این مسابقه سه امتیاز را بگیریم و شخصیت ذوب‌آهن را نشان بدهیم.

هافبک تکنیکی ذوب‌آهن که فصل خوبی در این تیم پشت سر می‌گذارد، درباره برد اخیرشان مقابل شهرخودرو گفت: نیاز جدی به پیروزی در این مسابقه داشتیم. شهرخودرو در هفته‌های قبل نمایش خوبی داشت و به دنبال برد بود که در جدول بماند، اما بچه‌های ما یکی از بهترین بازی‌های خودشان را انجام دادند، تلاش زیادی کردیم و توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم.

جعفری در خصوص جایگاه ذوب‌آهن در این فصل ابراز کرد: متاسفانه در خیلی از بازی‌ها گل‌های بدموقعی خوردیم و پشت هم بدشانسی آوردیم، اما رتبه واقعی ما اینجای جدول نیست و شک نکنید در ۱۰ هفته باقی مانده بازی‌های خوب ما همراه با نتیجه خواهد شد و می‌توانیم با گرفتن امتیاز از فولاد، به روندی که داریم ادامه بدهیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم تا هواداران ذوب را خوشحال کنیم.

ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا