ورزش

جلسات سرنوشت‌ساز هلدینگ با نکونام

تکلیف فصل بعد استقلال مشخص می‌شود

هلدینگ خلیج فارس و جواد نکونام به برگزاری جلسات خود ادامه می دهند.

به گزارش “ورزش سه”، پس از پایان لیگ برتر، جواد نکونام صراحتا از برنامه هایش برای فصل بعد خبر داد. سرمربی آبی پوشان پایتخت از ساخت یک تیم قدرتمند برای رقابت در لیگ داخلی و لیگ نخبگان آسیا صحبت کرد و از انگیزه هایش برای قهرمانی با فاصله چند امتیازی گفت.

اما واقعیت این است که پس از پایان لیگ برتر، شایعات زیادی پیرامون نیمکت استقلال منتشر شده است. همانطور که جواد نکونام در آخرین نشست های خبری اش گفته بود، او دو فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد ولی در این میان اخباری درباره ادامه همکاری او با استقلال به گوش می رسید.

سرمربی جوان استقلال که برای سپری کردن تعطیلات راهی خارج از کشور شده بود، به تازگی به تهران بازگشته و با مدیران هلدینگ خلیج فارس پای میز مذاکره نشسته تا طرفین درخصوص برنامه هایشان برای فصل بعد به صحبت بپردازند و تکلیف آبی ها برای فصل بعد خیلی زود مشخص شود.

جلسات سرنوشت‌ساز هلدینگ با نکونام

در این میان شنیده می شود که قرار است جلسه مهمی میان نکونام و مالکان جدید استقلال برگزار شود تا طرفین با ارائه برنامه هایشان، به یک نتیجه مشخص دست پیدا کنند و آبی ها کار خود را برای ساخت یک تیم قدرتمند برای فصل بعد که بتواند در سه جام داخلی و آسیایی شرکت کنند، استارت بزنند.

استقلال به صورت نامحسوس وارد بازار نقل و انتقالات شده ولی همه چیز در حالت استندبای قرار دارد. هلدینگ خلیج فارس باید ابتدا با جواد نکونام به یک توافق جامع دست پیدا کند و برخی مشکلات که بر سر ادامه همکاری طرفین وجود دارد، از سر راه برداشته شود.

بدیهی است چنانچه توافقی که مدنظر نکونام و هلدینگ خلیج فارس است شکل نگیرد، باید منتظر اخبار جدید و جنجالی از باشگاه استقلال باشیم. به نظر می رسد که آبی ها هفته سرنوشت سازی را در پیش دارند که تکلیف این تیم برای فصل بعد مشخص خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا