ورزش

جلسه قلعه‌نویی با تاج در مورد تیم ملی/ بررسی تقویم تا جام ملت‌ها

مهدی محمدنبی خبر داد:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هفته آینده در نشستی با رئیس فدراسیون برنامه های این تیم برای حضور در جام ملت ها را نهایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ازبکستان اظهار داشت: در فوتبال باید از فرصت‌ها و دقایق استفاده کرد، تیم ملی در این مدت ۱۰ بازی انجام داده که ۸ پیروزی و دو تساوی را به دست آورده است. دو نیمه متفاوت را در بازی با ازبکستان تجربه کردیم، توضیحات فنی را سرمربی تیم ملی بیان کردند و بازیکنان باید در بازی‌های بعدی با تمرکز وارد زمین شوند.

او ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای با قلعه نویی برگزار خواهیم کرد تا تقویم اردوهای تیم ملی را تنظیم کنیم. بازی تدارکاتی با اندونزی هنوز به مرحله نهایی نرسیده است و در هفته آینده کارهای مربوط به آن را جمع بندی خواهیم کرد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال افزود: بازیکنان جوان تیم ملی باید در مسیر درست زندگی قرار گیرند و وقتی در اردو حضور دارند یعنی اینکه با سایر بازیکنان در یک خانواده هستند. امیدوارم در بازی‌های بعدی این نتیجه ضعیف جبران شود. برخی‌ها غیرمنصفانه در مورد تیم ملی صحبت می‌کنند ما با امیر قلعه نویی ۱۰ بازی انجام داده‌ایم که در ۸ دیدار بازی را با پیروزی از زمین خارج شده‌ایم. ازبکستان یکی از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود و در جام ملت‌ها هم حتماً تیم‌های قدرتمند مقابل این تیم به مشکل می‌خورند. به هر حال باید از تیم ملی حمایت شود تا در دیدارهای آینده نتایج خوبی کسب کند.

محمدنبی در مورد عملکرد تیم فوتبال نوجوانان در جام جهانی زیر ۱۷ سال بیان کرد: بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم نوجوانان حدود ۲۰۰ روز در اردو حضور داشتند و مسئولان فدراسیون هرکاری که از دستشان بر می‌آمد برای موفقیت این تیم انجام دادند. حسین عبدی و مربیان تیم نوجوانان بسیار زحمت کشیدند و متأسفانه در لحظات پایانی دیدار با مراکش گل تساوی را دریافت کردیم که زمینه ساز شکست ما در این مسابقه شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: نوجوانان ما آینده فوتبال ایران هستند و باید از آنها حمایت کرد، طبیعی است که بعد از هر مسابقاتی باید گزارشی از سرمربی داشته باشیم و اینکه برای آینده وی تصمیم‌گیری کنیم و باید ببینیم نظر تاج چیست.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا