ورزش

جلسه ویژه نکونام و خطیر با رئیس فدراسیون فوتبال

علی خطیر به همراه جواد نکونام، برای حل برخی مشکلات باشگاه استقلال، به دیدار مهدی تاج رفتند.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که شب گذشته مدیرعامل جدید استقلال جلسه ویژه ای را با سرمربی جوان تیم برگزار کرد تا طرفین برای ادامه بازار نقل و انتقالات به یک جمع بندی برسند، حالا معضل جدیدی پیش روی این باشگاه قرار گرفته است.

آبی ها متوجه شدند که به دلیل شکایت سازمان لیگ و مطالبات این ارگان بر سر بحث تبلیغات محیطی، باشگاه استقلال مبلغ 70 میلیارد بدهکار است و همین موضوع منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها شده است.

برای حل این مشکل، صبح امروز، علی خطیر به همراه جواد نکونام به دیدار مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال رفتند تا طرفین بر سر بدهی سنگین 70 میلیاردی به سازمان لیگ، بحث و گفتگو کنند.

این دومین جلسه امروز مدیرعامل جدید استقلال بود. او صبح امروز نیز دیداری با اعضای هیئت مدیره باشگاه داشت و خطیر راهکارهای خود برای تأمین منابع مالی جهت پرداخت مطالبات بازیکنان و همچنین جذب نفرات مورد نظر کادرفنی ارائه کرد.

پس از انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل استقلال، هواداران این تیم امید زیادی به جذب بازیکنان با کیفیت در بازار نقل و انتقالات دارند اما به نظر می رسد که چالش های زیادی سر راه مدیر جدید آبی هاست.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا