ورزش

جنجال تیفوسی‌های لاتزیو: شهر اسپتزیا را به آتش کشیدند

هواداران لاتزیو در آستانه دیدار امشب تیم‌شان مقابل اسپتزیا در هفته سی‌ام سری آ در شهر لااسپتزیا با هواداران حریف و پلیس به شدت درگیر شدند تا جایی که پلیس وضعیت اضطراری اعلام کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، لاتزیو امشب به شهر لااسپتزیا رفته تا در هفته سی‌ام سری آ با تیم این شهر اسپتزیا دیدار کند. گروهی از هواداران لاتزیو که از پایتخت برای تماشای این بازی به شهر میزبان سفر کرده‌اند در آستانه شروع مسابقه با هواداران اسپتزیا و پلیس به شدت درگیر شدند.

گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی حاکی است درحالیگه درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و دستگیری‌های زیادی توسط پلیس انجام شده یک هوادار به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.

1852230

دو گروه از هواداران هر دو تیم ساعتی پیش از شروع مسابقه در مرکز تاریخی شهر لااسپتزیا با هم روبرو شده و طولی نکشید که جرقه درگیری بین دو طرف زده شد. با حضور پلیس هواداران لاتزیو با نیروهای پلیس هم درگیری شدیدی پیدا کردند و این باعث شد پلیس شهر  لا اسپتزیا در مناطق مرکزی شهر و اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه وضعیت اضطراری اعلام کند.

به گزارش اسپورت مدیاست تا این لحظه دست‌کم یک هوادار لااسپتزیا به دلیل برخورد جسم نوک‌تیز به سرش به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.

1852231

این درگیری‌ها در منطقه‌ای از شهر صورت گرفته که بیشتر فروشگاه‌ها در آن واقع شده و بسیاری از شهروندان بدون اینکه بخواهند در میانه دو طرف گیر افتاده‌اند.  

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا