ورزش

جنجال در تبریز: گل تراکتور صحیح بود (عکس)

پاس گل بد موقع حردانی به حریف

گلی که محمد قنبری وارد دروازه استقلال کرد، حاشیه هایی را در تبریز به دنبال داشت.

به گزارش “ورزش سه”، در دقیقه 36 دیدار استقلال و تراکتور، اتفاق جالبی در استادیوم سردار شهید قاسم سلیمانی رخ داد. جایی که تیم میزبان توانست دروازه سیدحسین حسینی را باز کند اما محمدرضا ابوالفضلی کمک داور بازی به نشانه آفساید، پرچم خود را بالا برد.

روی اشتباه حسینی و ضربه بد او که در میانه میدان نصیب بازیکنان تراکتور شد، آنها سریعا موقعیتی را به روی دروازه استقلال تدارک دیدند که در یک چالش بر سر توپ، محمد قنبری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه دیدنی این بازیکن به تور دروازه آبی ها بوسه زد.

ابوالفضلی کمک داور اول بازی این گل را مردود اعلام کرد اما وحید کاظمی داور بازی پس از صحبت با کمک خود، این گل را تأیید کرد که با اعتراض شدید استقلالی ها همراه شد.

مرور تصاویر آهسته نشان می دهد که در لحظه رسیدن توپ به قنبری و پیش از اینکه این بازیکن ضربه اش را بزند، وحید کاظمی دست خود را به نشانه اینکه ادامه بازی صحیح است، بالا برد و با وجود پرچم کمکش، تصمیمی برای توقف بازی نگرفت.

ثانیه هایی بعد قاضی میدان این گل را تأیید کرد و تصاویر تلویزیونی نیز نشان می دهد که این صالح حردانی بوده یک پاس گل به محمد قنبری داده و وحید کاظمی با جایگیری فوق العاده، صحنه را از نزدیک دیده و به همین دلیل تصمیم کمک خود را وتو کرده و گل قنبری را پذیرفته است.

تصمیم شجاعانه کاظمی که به دلیل جایگیری خوب این داور گرفته شد و گل تراکتور مورد تأیید قرار گرفت.
 

1788691
1788690
1788694
1788692
1788693
1788695

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا