ورزش

جنگ در ایتالیا بر سر ستاره یووه: رم جلو افتاد

رقابت دو باشگاه ناپولی و رم برای به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس، بسیار جدی شده است.

به گزارش “ورزش سه”، حضور تیاگو موتا روی نیمکت یوونتوس به عنوان سرمربی جدید این تیم باعث شد که شرایط برای کیه‌زا بسیار دشوار شود چون این مربی ایتالیایی به مدیران باشگاه اعلام کرد که او جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده ندارد.

قرارداد فعلی این بازیکن در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و همین موضوع باعث شده است که مدیران یووه به صورت جدی به دنبال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو باشند تا سودی را به دست آورند و برای جذب دیگر بازیکنان مدنظرشان در این تابستان استفاده کنند.

جنگ در ایتالیا بر سر ستاره یووه: رم جلو افتاد

حضور آنتونیو کونته روی نیمکت ناپولی باعث شد که بسیار معتقد باشند که این باشگاه شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن ستاره ایتالیایی دارد چون سرمربی این تیم علاقه زیادی به همکاری با او داشته است اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط به سود رم تغییر کرده است.

اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده است که مدیر برنامه کیه‌زا امروز جلسه‌ای را با مدیران باشگاه رم برگزار خواهد کرد تا به صورت جدی برای انتقال او به پایتخت ایتالیا مذاکره کند. پیش از این هم گفته شده بود که دانیله ده‌روسی مشتاق جذب این بازیکن است و حتی شخصا با او تماس گرفته است. از باشگاه‌هایی مانند لیورپول و بایرن مونیخ و حتی میلان هم به عنوان مشتریان احتمالی این ستاره ایتالیایی نام برده شده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا