ورزش

جوابیه‌ای که بارسا از آن راضی است: بفرما، حکم دادگاه!

بعد از انتشار بیانیه باشگاه ختافه و اعتراض به روزنامه مارکا که مدعی شده بود بازی اول فصل ختافه مقابل بارسا بدون تماشاچی است این روزنامه حکم دادگاه علیه ختافه را منتشر کرد.

به گزارش “ورزش سه”،  روزنامه مارکا دیروز در گزارشی مدعی شد باشگاه ختافه به دلیل اتفاقاتی که در بازی 6 سال پیش این تیم مقابل تنریف رخ داده جریمه شده و بازی اول فصل آینده‌اش که در خانه مقابل بارسا خواهد بود بدون تماشاچی برگزار می‌شود.

باشگاه ختافه دقایقی پیش بیانیه‌ای علیه این گزارش مارکا و شایعات منتشر شده صادر کرد و گفت هرگز زیر بار چنین حکم ناعادلانه‌ای نخواهد رفت. ختافه البته اعلام کرد که تا این لحظه از مراجع رسمی هیچ حکمی درباره ممنوعیت حضور تماشاچی به دستش نرسیده است.

این باشگاه مادریدی در بیانیه خود نوشت:” با وجود شایعات منتشر شده تا این لحظه هیچ حکم یا دستوری به ما نرسیده و به هواداران اطلاع می‌دهیم که زیر بار چنین حکمی نخواهیم رفت. بازی اول فصل ما مقابل بارسلونا باید در شرایط عادی و با حضور تماشاچیان برگزار شود”.

باشگاه ختافه که یک باشگاه مادریدی است از روزنامه مارکا که در همین شهر منتشر می‌شود گلایه کرد و به فدراسیون فوتبال این کشور توصیه کرد از صدور چنین حکمی خودداری کند. در ادامه بیانیه ختافه آمده است:” صدور چنین حکمی درباره اتفاقی که سالها پیش رخ داده نشان دهنده عدم تناسب مجازات با خطاهای صورت گرفته است و فدراسیون نباید دست به صدور چنین حکمی بزند. ما از روزنامه‌هایی که چنین گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند هم می‌خواهیم بیانیه باشگاه را منتشر کنند”.

24 ژوئن 2017 و در جریان بازی ختافه و تنریف در کولیسئوم، هواداران ختافه در پایان مسابقه به زمین ریختند و مانع از خروج داور و بازیکنان حریف از زمین شدند. دادگاه خیلی زود ختافه را به یک بازی پشت درهای بسته محکوم کرد و قرار بود این حکم در اولین بازی خانگی فصل 18-2017 اجرایی شود ولی با شکایت ختافه این محرومیت با جریمه 18 هزار یوریی عوض شد. کمیته برگزاری رقابت‌ها سپس به دادگاه حکمیت ورزشی شکایت کرد و حالا مشخص شده که رأی قبلی باطل شده و ختافه باید بازی هفته اول خود برابر بارسا را بدون حضور تماشاگرانش برگزار کند.

بولت زیر مجموعه
روزنامه مارکا اما در واکنش به بیانیه ختافه حکم صادر شده از سوی دادگاه حکمیت ورزشی اسپانیا را منتشر کرد که نشان می‌دهد گزارش این روزنامه درست بوده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا