ورزش

جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، به زودی!

مرد 31 ساله آلمانی در آستانه قبول هدایت برایتون

سرمربی جدید برایتون یک چهره 31 ساله خواهد بود و این موضوع بسیار بحث برانگیز است.

به گزارش “ورزش سه”، گزارش‌ها حاکی از آن است که برایتون به عقد قرارداد با فابیان هرزلر 31 ساله نزدیک شده و در صورت تایید شدن این انتقال، او جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر خواهد شد. بسیاری از بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا، 31 سالگی را پیک دوران بازیگری خود می‌دانند اما هرزلر در این سن و سال، در قامت یک سرمربی باتجربه عمل کرده و نشان داده که می‌تواند یک جانشین مناسب برای روبرتو دی زربی باشد. اکنون در چنین وضعیتی سوال این است آیا جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ جزیره چه سن و سالی دارد؟

برای جواب دادن به این سوال 5 سرمربی جوان تاریخ این لیگ را بررسی خواهیم کرد:

الکس نیل
نورویچ سیتی در فصل 2014/15، اقدام جسورانه‌ای انجام داد و الکس نیل را در 33 سالگی به جزیره آورد. او پیش از این سرمربی همیلتون بود و البته در حقیقت، این تصمیم در شرایطی گرفته شد که او یک ماه بعد 34 ساله شد.

جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر، به زودی!

رود گولیت
گولیت در تابستان 1996 جانشین هادل در چلسی شد و البته به عنوان سرمربی-بازیکن مشغول فعالیت بود. پایان او بحث برانگیز بود که البته باشگاه چلسی برای جانشینش هم تصمیم قابل توجهی گرفت.

2031935

آندره ویاش بواش
چلسی همیشه انتخاب‌های عجیبی داشت. آنها در شرایطی که به دنبال کشف ژوزه مورینیو جدید فوتبال اروپا بودند، به سراغ این مرد 33 ساله رفتند که البته او هم بیشتر از نیم فصل دوام نیاورد تا روبرتو دی متئو کار را تا قهرمانی در اروپا ادامه دهد.

2031933

جانلوکا ویالی
او دومین نام این است و در واقع جانشین رود گولیت است. او هم در قامت سرمربی-بازیکن به چلسی کمک می‌کرد و کارهای بسیار بزرگی برای این تیم انجام داد.

2031936

کریس کلمن
جوان‌ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر یک مرد 32 ساله است که البته به مراتب بیشتر از 4 نفر دیگر کار کرد. کلمن در سال 2004 سرمربی فولام شد و در سال 2007 برکنار شد.

2031930

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا